duminică, 9 aprilie 2017

Despre Dove sau cum incepi sa descoperi frumusetea!

        În urmă cu ceva timp am primit m-am înscris la campania desfășurată de Dove și derulată pe Buzzstore. Nu pot să vă spun cât de bucuroasă am fost când am aflat că am fost selectată și nici să vă descriu bucuria mea când coletul a ajuns la mine. Coletul era atat de frumos ambalat și conținea produse pentru un adevărat răsfăț așa că, mi-a dat, încă de la primire, o stare de bine și, bineînțeles, mi-a așternut pe față cel mai mare zâmbet posibil. 

    Kitul pentru testare conținea:
  • un set de testare format din săpun-cremă lichid Dove Original și o rezervă Dove Original 500 ml
  • 2 săpunuri-cremă lichid Dove Original 250 ml pentru a fi oferite către 2 prietene sau colege
  • 5 broșuri informative pentru prietenii sau colegii mei
  • un prosop de mâini Dove
  • 1 ghid de buzz. 

     Mereu, înainte de a testa produse îmi place să citesc despre acestea. Asta, în primul rând, pentru că îmi place să fiu informată, și, în al doilea rând, pentru că vreau să știu ce promite respectivul produs și, ulterior, să văd dacă se ridică la înălțimea promisiunilor și a așteptărilor create. 


    Dove promite ca mâinile tale să fie frumoase și răsfățate!Cum poate să facă acest lucru? Simplu! Bazându-se pe un săpun lichid diferit de restul! Prin ce difera săpunul lichid Dove? Prin faptul că nu doar spală, ci și hidratează! Cum este acest lucru posibil! Foarte simplu! Dove este singurul săpun-lichid de pe piață care conține o pătrime cremă hidratantă! Asta înseamnă că, atunci când te speli pe mâini cu Dove, împuști doi iepuri dintr-un singur foc: își cureți mâinile și, în același timp, le și hidratezi. O bila albă pentru Dove, mai ales, din perspectiva noastră a femeilor, care mereu ne plângem de mâini aspre și uscate, dar niciodata nu avem timp suficient pentru a le hidrata! 


     Testarea nu s-a lăsat mult așteptată deoarece ador produsele Dove așa că după ce mi-am așternut zămbetul Dove pe față m-am apucat de treabă! 
       Miros. Nici nu pot sa vă descriu cum miroase! Miroase a zâmbet, a stare de bine, a fericire! Ador cum miroase! Este un miros fin, delicat, ca o mîngâiere, este un miros care te alintă, un miros ce se potrivește atât unei femei senzuale, cât și unui bărbat puternic! Și aș putea să continuu la nesfârșit cu descrierea mirosului dar nu vreau să vă plictisesc! 
        Textură. Are o textură care se asortează perfect cu mirosul. Este o textură delicată, blândă, care îți dă o senzație de bine! 
        Efect. După spălare mâinile rămân catifelate, fine și, bineînțeles, hidratate! 
       Vă recomand din toată inima să încercați și voi produsele Dove! Sunt incredibile! Incredibile pentru voi și incredibile pentru cei dragi vouă! Cu Dove chiar începi să descoperi frumusețea! 
      





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu