duminică, 26 februarie 2017

Fii un părinte deștept! Cu PeBebe.ro e usor!

     Eu sunt deja mămică așa că am trecut prin experiența de a fi părinte de bebe. Ce regret este faptul că atunci nu aveam la dispoziție atâtea posibilități și oportunități de a-mi ușura meseria de părinte și de a ușura primele luni ale celui mic. Așa că, acum, când totul este mult mai ușor, îndemnul meu este să fii un părinte deștept! de ce? Pentru că acum poți! 
     Așadar dacă ești proaspăt părinte sau dacă ești în așteptarea celui mic și vrei sa fii pregătit/ă pentru frumoasa perioadă care urmează găsești tot ce îți trebuie PeBebe.ro.
     Primul lucru la care trebuie să te gândești ca și părinte este amenajarea camerei bebelușului. Pentru aceasta ai nevoie, în primul rând, să cauți și să alegi dintre toate modelele de pătuțuri pentru bebeluși. Sunt atâtea modele încât, cu siguranță, vei rămâne plăcut surprins/ă și îți va fi destul de greu să alegi din multitudinea lor. 
      Primul care mi-a atras atenția și de care m-am îndrăgostit (poate pentru al doilea copil ) este un pătuț din lemn, deoarece mi se pare mai trainic și poate fi folosit pentru o perioadă îndelungată de timp deoarece este transformabil, putând fi utilizat de la 0 până la 3-4 ani. Așadar este o investiție de care dvs și copilul dvs vă veți  bucura pe termen lung. 

   Pătuț copii din lemn Hubners carolin Cățeluș 120 x 60 cm 
         Următorul lucru de care vei avea neapărat este un CĂRUCIOR. PeBebe.ro sunt extrem de multe modele de cărucioare dar eu dacă aș fi pusă să aleg aș merge pe varianta 3 în 1. De ce? Pentru că este extrem de util să ai tot ce îți trebuie pentru bebe într-un singur produs-  căruciorul, scoica auto și scaunul auto. 

Cărucior 3 în 1 DHS Arrow
     Următorul lucru pe care trebuie să îl bifezi pe lista ta de necesități este un MARSUPIU. Ai nevoie de el pentru ca plimbările cu cel mic să devină o plăcere. 

Marsupiu MIO


      Când veți începe diversificarea vei avea nevoie maximă de un SCAUN DE MASĂ. Majoritatea scaunelor de masă sunt reglabile așa că și ele pot fi folosite pentru o perioadă mai îndelungată de timp. 

Scaun de masă reglabil PRIMO 2016


     Bineînțeles că lista este mult mai lungă și poate continua. Dar, indiferent cât de lungă este lista, cu siguranță vei găsi orice produs de pe lista ta în magazinul online PeBebe.ro. Avantajul este că, până cel mic trage un pui de somn, tu poți alege produsele dorite și, în cel mai scurt timp, acestea vor ajunge la ușa ta. 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu