duminică, 26 februarie 2017

Brățările handmade- bucăți de suflet!

     Întotdeauna am avut o fascinație pentru tot ceea ce înseamnă handmade. În prezent această fascinație pentru handmade nu o am doar eu. Handmade-ul acaparează din ce în ce mai mult teren, capătă contur, este cool, trendy, la modă sau mai vreți voi să îi spuneți. De ce? În primul rând pentru că produsele handmade fiind făcute de mânuța cuiva sunt, de cele mai multe ori, unicate. Așadar, mai ales noi femeile vom aprecia acest aspect deoarece nu există riscul ca produsul care ne place să îl găsim si la alte persoane, poate chiar adversare ;) Pe lângă acest aspect, produsele handmade sunt de cele mai multe ori la prețuri accesibile dacă luăm în considerare munca depusă pentru crearea lor. Și, în al treilea rînd, produsele handmade sunt bucăți din sufletul celei/ celui care le-a creat prin urmare sunt șanse foarte mari să ți se lipească de suflet. 
      Mereu sunt în cautare de produse handmade și, de curînd, am descoperit un site unde am găsit o multitudine de brățări handmade absolut fascinante. 

Prima categorie de pe acest site care mi-a atras atenția este categoria bratari pietre semipretioase pentru damă. 

Brățară Shamballa - Love Seal
Brățară Shamball Clasică și CZ Zirconiu 

Brățară Shamballa Original Girl




     O altă categorie care mi se pare interesantă și originală este categoria bratari piele. Sunt atât de frumoase și originale încât consider că oricine ar trebui să dețină în portofoliul personal măcar una, indiferent dacă ești un domn sau o doamnă. 

Brățări piele naturală și inox bLACK fIVE wRAP 


Brățară dublă piele naturală și inox mat Red Love
Brățară piele naturală și Inox Verde Antichizat

     Iar ultima categorie, dar nu cea din urmă, este categoria bratari barbati.Brățări care emană masculinitate, personalitate, putere. 

Brățări bărbătești handmade- HAMSA TALISMAN 



Brățară bărbătească Modern Fashion CZ Crystal 


Brățară Macrame Royal Blue & Silver Beads


De ce am ales să vă recomand acest magazin online? Din mai multe motive care cu siguranță vă vor convinge și pe dumneavoastră:
  • produse unice
  • atenție la detalii
  • materiale de calitate utilizate
  • produse pentru orice ocazie
  • toate mărimile disponibile
  • produse românești, așadar cumpărându-le vom susține producătorii români.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu