sâmbătă, 10 decembrie 2016

REVIEW- GLOVES IN A BOTTLE

       În urmă cu puțin timp, am primit spre testare, loțiunea pentru mâini Gloves in a Bottle. Dacă nu ați auzit încă de ea, nu este nici o problemă, deoarece am să va fac eu cunoștință cu ea.
      Loțiunea Gloves in a Bottle promite să hidrateze și să protejeze mâinile exact ca și cum am purta mereu o pereche de mănuși invizibile.


     Loțiunea Gloves in a Bottle vine într-o sticluță cu căpăcel de tip press ceea ce face ca aplicarea să fie ușoară și economică (puteți aplica exact cantitatea necesară de loțiune). Loțiunea este de culoare albă, are  un miros extrem de discret (aceasta avantajează în special persoanele care nu suportă mirosurile pronunțate) și este ușor fluidă, ceea ce face ca aceasta să se absoarbă foarte repede în piele. 


      Vreau sa vă spun că, după această perioadă de testare, am devenit fanul numărul 1 al acestei loțiuni. De ce? Pentru că, femeie fiind, mâinile mele, sunt mereu expuse deshidratării. Am mereu mâinile uscate și nu întodeauna (sau, ca să fiu sinceră, aproape niciodată) nu am timp sau chef să aplic mereu creme pentru a le hidrata. Ce a însemnat pentru mine Gloves in a Bottle? Exact produsul de care aveam nevoie! Produsul pe care să îl aplic o singură dată pe zi și care să rămână acolo toată ziua (rezistând chiar și spălării repetate a vaselor). Lotiunea are termen de valabilitate 36 de luni de la deschidere deci poate fi folosită o perioadă îndelungată de timp. 
      Cu siguranță o voi folosi în continuare deoarece întrece orice cremă de mâini folosită până acum. Dacă v-am stârnit curiozitatea o puteți achiziționa de pe site-ul Gloves in a Bottle. O găsiți la 240 ml la prețul de 56 lei. Un raport preț / calitate excelent! 

     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu