luni, 22 august 2016

Review Gerovital Plant - Fluid tonic purificator- Stop Acnee

Folosesc produsele Farmec de cand ma stiu asa ca, mereu vorbesc despre Farmec, cu drag si cu suflet. Sunt mereu interesata de produsele noi pe care Farmec le scoate pe piata si, bineinteles, le testez cu drag.



1.  Gerovital Plant - Fluid tonic purificator- Stop Acnee face parte din gama Gerovital Stop Acnee. De regula, nu am probleme cu tenul (foarte rar imi apar cosuri), dar se pare ca nimic in viata nu este intamplator si, dupa o perioada petrecuta la mare, m-am pricopsit cu o gramada de cosuri atat in zona fetei, cat si in zona pieptului. Nefiind obisnuita sa ma confrunt cu o astfel de problema, m-au incercat niste sentimente de neliniste, dar, mi-am amintit ca am exact produsul care promite sa o rezolve: fluidul tonic purificator. Asa ca am inceput testarea. 

CE SPUNE PRODUCATORUL: 

Are excelente proprietati astringente, prin asocierea extractului antiacneic si a alcoolului. Acidul lactic si lactatul de sodiu ii confera propriietati hidratante si de imbunatatire a aspectului pielii si la curatarea porilor. Efectul calmant, antiinflamator este asigurat de extractul de Boswellia Seratta. 

CE SPUN EU: 

Produsul vine intr-un ambalaj de 200 de ml, cu capacel si cu orificiu de iesire care permite dozarea optima a fluidului cand acesta este turnat pe discheta demachiant (trebuie insa sa fiti atente cat lichid turnati pe discheta demachianta). 

Este foarte subtire, lichid (are o consistenta similara cu cea a apei) si are un miros placut (miroase a frunze, a iarba). In primele momente dupa aplicare se simte o senzatie de prospetime, de bine, urmata insa de o usoara senzatie de strangere a fetei (probabil din cauza alcoolului care usuca putin fata). Tenul ramane curat si tonifiat. 

Ingrediente:



Dupa o folosire de 2 saptamani rezultatele, in cazul meu, au fost vizibile. Majoritatea cosurilor au disparut si se vede o imbunatatire clara in ceea ce priveste luminozitatea tenului. Recomand cu drag produsul celor care se confrunta cu imperfectiuni ale tenului. Produsul il puteti gasi aici la pretul de doar 13, 36 lei. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu