miercuri, 11 noiembrie 2015

Lenjeria de pat iti schimba dormitorul!


      Intotdeauna am considerat dormitorul oaza mea de liniste, de relaxare. Este locul unde ma refugiez dupa o zi grea, locul unde imi regasesc echilibrul si in care ma reinnoiesc. Asa ca, mereu, am incercat sa dau dormitorului meu culoare si personalitate. Cum reusesc acest lucru? Simplu! Lenjeria de pat iti poate scimba dormitorul! Asa ca, mereu cumpar lenjerii noi care sa fie in concordanta cu starea mea de spirit, cu personalitatea mea si ,de ce nu, cu evenimentele importante din viata mea. Si, pentru ca imi place sa ma simt alintata, iubesc lenjeriile de pat din bumbac 100%. Unde am gasit astfel de lenjerii?Pe www.cumparamisim.ro
     Am gasit aici o gama extrem de variata de lenjerii de pat, lenjerii atat de frumoase incat cu greu m-am putut hotari pe care sa o aleg.
     Mi-a atras atentia aceasta lenjerie de pat super eleganta Pucioasa.


http://cumparamisim.ro/lenjerii-de-pat-bumbac/lenjerie-de-pat-din-bumbac-100-cu-4-piese-super-elegant-pucioasa-de-lux-cod-bp17c.html 

Pachetul contine:
-cearceaf pilota: 200cm x 230cm
-cearceaf pat: 230cm x 250cm
- fata de perna 2 bucati: 50cm x 70cm
Dimensiunile pot varia cu pana la 10cm (in minus).

     O alta lenjerie absolut superba este aceasta  lenjerie de pat super eleganta, tot Pucioasa, monocroma. 

http://cumparamisim.ro/lenjerii-de-pat-bumbac/lenjerie-de-pat-din-bumbac-100-cu-4-piese-super-elegant-pucioasa-de-lux-cod-bp29.html 

Pachetul contine:
-cearceaf pilota: 200cm x 230cm
-cearceaf pat: 230cm x 250cm
- fata de perna 2 bucati: 50cm x 70cm
Dimensiunile pot varia cu pana la 10cm (in minus).

     Iar pentru ca sunt o fire romantica  nu m-am putut abtine si am ales si o lenjerie cu trandafiri.


http://cumparamisim.ro/lenjerii-de-pat-bumbac/lenjerie-de-pat-din-bumbac-100-cu-4-piese-super-elegant-pucioasa-de-lux-cod-bp48.html


Pachetul contine:
-cearceaf pilota: 200cm x 230cm
-cearceaf pat: 230cm x 250cm
- fata de perna 2 bucati: 50cm x 70cm
Dimensiunile pot varia cu pana la 10cm (in minus).

Toate aceste lenjerii contin 4 piese din bumbac 100%, si vin ambalate in cutie lacuita, eleganta de carton + punga de cadou, astfel ca pot fi cadoul perfect mai ales acum ca se apropie sarbatorile.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu