miercuri, 5 noiembrie 2014

PARFUM DE FEMEIE!





"Parfumul este o emoţie lichidă."






Michael Edwards


 

A fost odata ca niciodata...Undeva, candva, demult, tare demult...O fata, femeie in devenire...Iubea viata, iubea cerul, iubea orice raza de soare...Era la inceput de drum si stia ca pe acest drum va reusi orice isi va propune daca va zambi mereu, orice s-ar fi intamplat...

Era o zi ca oricare alta...Dimineata...Simturile inca erau adormite... O stare de relaxare, de moleseala placuta...Ochii refuzau sa se deschida...Ar fi dat orice ca starea aceea, dintre vis si realitate, sa continue la nesfarsit...Brusc un miros placut...La inceput usor, ca o mangaiere, ca o atingere de inger, apoi tot mai puternic, capatand contur si forta...Era un amestec de flori de portocale, note proaspete picante de ghimbir si lemn de santal cald...Mirosul m-a invaluit usor, apot tot mai puternic ca intr-un vartej pana cand m-am trezit in...copilarie....

Intotdeauna, inainte sa apara, simteam cum ma invaluie un parfum subtil, ca o mangaiere...Era mama! Parfumul acela ma facea sa ma simt in siguranta, ma facea sa simt ca lumea e a mea, ca nimic rau, niciodata nu mi se poate intampla...

Atat de mult am iubit acest parfum incat am vrut sa il fac al meu...Sa ma reprezinte...Sa apara inainte sa apar eu si, copilul meu, sa ii simta mangaierea, sa ii simta atingerea asa cum eu i-am simtit-o altadata...

Pentru mine este cel mai drag, mai senzual, mai puternic si totusi delicat dintre toate parfumurile pentru femei, este ARMANI CODE POUR FEMME.

armani-code-pour-femme


De ce il iubesc? Pentru ca m-a insotit mereu in momentele importante ale vietii...A fost mereu acolo, in umbra mea, delicat, dar totusi cu forta si taria care m-au facut sa pasesc si sa merg inainte chiar si atunci cand pasii imi erau nesiguri...A fost alaturi de mine in zilele cand puteam zambi larg, dar si in zilele in care ma straduiam din rasputeri sa gasesc macar un motiv cat de mic pentru a putea zambi din nou...M-a invaluit mereu ca o soapta, mi-a facut sufletul sa tremure de nenumarate ori doar prin faptul ca era prezent si ca putea sa imi creeze sentimente si stari atat de puternice printr-o simpla atingere. Il iubesc pentru ca pentru mine nu e doar un parfum, e un cocktail de emotii pe care le traiesc de cate ori ma atinge...Il iubesc pentru ca nu este un simplu parfum, ci este un fior, o stare, o emotie, o poveste!

E parfumul meu...Parfum de femeie...Puternica, plina de viata, cu personalitate...E parfumul care ma face sa zambesc fara ca macar sa am nevoie de un motiv!

Acest articol a fost scris pentru Proba 13–Onlineparfum.ro, Povestea parfumului preferat, din cadrul competitiei  Super Blog 2014.

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu