miercuri, 15 octombrie 2014

UN TIC-TAC FACE DIFERENTA!

De cand ne cand ne trezim pana cand punem iarasi capul pe perna, un tic-tac ne insoteste mereu. Daca starea noastra e vesela ticaitul e si el binedispus, jucaus, energic. Daca suntem contra cronometru ticaitul e de-a dreptul nervos, agitat, parca ciocanind in neuronii nostri. Tic- tac, tic-tac...

Si daca tot a venit vremea sa ne imprietenim cu vremurile si cu ceasurile noastre poate ar trebui sa ne alegem unul sau mai multe ceasuri bune. Bune, atat la propriu, cat si la figurat.

Tic- tac, tic- tac...Am deja cateva ceasuri...Dar credeti ca ma pot opri? Nici vorba! Imi plac ceasurile, le ador, le vreau alaturi de tinutele mele si le iubesc ticaitul fie el molcom, fie el isterizat. Pana si pisica mea adora ceasurile. In cosuletul ei, sub perna, sta un ceas cu un tic- tac mai accentuat...Asa doarme toata noaptea fara sa mai penduleze prin casa si sa se amestece prin visele mele - probabil e fericita ca se aude o "inima" aproape de ea. 

Dar sa revenim la ceasurile noastre. Cand ma trezesc dimineata stiu deja ce stare voi avea in acea zi. Si daca ma simt diferit ma imbrac diferit. Insa in tinutele mele exista o constanta: ceasul.

Uneori sunt romantica asa ca am nevoie de o tinuta la fel de romantica: 

pf_1413388900

Romantica, senzuala, plina de roz (stiu nu sunt Blonda de la Drept, dar tot am dreptul sa ma loveasca cate o obsesie roz, nu?- pink is my new obssesion). Deci tinuta este alcatuita dintr-o rochie de dantela, cu croiala vintage, absolut romantica si senzuala, asortata si completata de o pereche de pantofi roz, ochelari roz si cercei simpli, eleganti, tot roz (nici nu se putea altfel). Am cautat printre ceasuri dama unul care sa se potriveasca starii si tinutei pink. Si am gasit un ceas Timex absolut perfect. Are o curea roz din piele, mecanismul este din quartz, carcasa din otel inoxidabil si este rezistent la apa. 

Alteori sunt femeia puternica si hotarata care nici nu clipeste in drumul spre...fericire:

pf_1413391083


Rosul puternic ma reprezinta, iar albul emana eleganta, rafinament, personalitate. Piesa cheie a acestei tinute este un ceas Fossil Georgia. Elegant, cu o curea din piele interesanta si originala, cu o carcasa puternica din otel inoxidabil, este accentul perfect pentru o femeie puternica.

Nu stiu ce parere aveti voi, dar un tic-tac (asa imi place mie sa imi alint ceasurile) face diferenta! 

Voi ce tinute preferati? Si ce ceas ati asorta la ele?

Articol scris în campania “Ceasuri-Pro.ro”  din cadrul competiţiei Toamna Bloggerilor/BlogAwards.

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu