sâmbătă, 11 octombrie 2014

TABLETA, A O AVEA SAU A NU O AVEA?

Ce este o tableta?

Termenul tabletă atunci cand este folosit in domeniul IT face referire la un dispozitiv cu ecran de 5"-10.1", sensibil la atingere, cu baterie integrată şi fără tastatură. Tabletele sunt dotate cu procesoare ARM, cu consum redus şi create special pentru dispozitive mobile. Sistemul de operare este preluat de la smartphone-uri sau derivat dintr-unul disponibil pe această piaţă.

De ce avem nevoie de o tableta?

Raspunsurile sunt variate, fiecare dintre noi probabil avand alt raspuns la aceasta intrebare: sa ma pot conecta la internet oriunde, sa ma joc, sa ascult muzica, sa vizionez fimulete, sa o iau cu mine in vacante sau concedii, sa imi usureze munca la birou etc. O tableta are scopul de a inlocui intr-o oarecare masura laptopul si de a fi mai mult decat un telefon sau un smarthphone. Asadar locul tabletei este undeva intre laptop si smarthphone.

De unde cumpar o tableta?

Cum piata a fost invadata de aceste gadget gasim o multime de locuri de unde putem achizitiona tableta mult dorita. De la clasicele magazine pana la magazinele online gasesti o multitudine de tablete, cu producatori si caracteristici variate.

Magazinele online se intrec in promotii, reduceri si lichidari de stoc astfel incat sa atraga un numar cat mai mare de cumparatori.

Avantajele detinerii unei tablete

Inceputul relatiei mele cu tabletele a fost unul nu foarte reusit. Adica nu intelegeam cine si dece are nevoie de o tableta cand ai laptop si telefon. Asta pana cand am devenit mamica si mi-am dat seama ca in aventurile mele cu cel mic, piticul meu, am nevoie de putin ajutor. De ce? Pentru ca de exemplu atunci cand mergem in parc luam cu noi cam toata casa: lopata, grebla, forme de nisip, galeata de nisip, tractor cu remorca pentru incarcatul nisipului, excavator pentru a incarca remorca (astea la sectorul nisip), apoi sandwich-uri, ceva de rontait, gen pufuleti, biscuiti, etc, ceva dulciuri, ciocolatele, bomboane, si bineinteles ceva de baut dupa atatea rontaieli: sticla cu apa si sticla cu suc (astea la sectorul bucatarie in parc), un tricou de schimb in caz de alergare fara scop si fara tinta urmata de transpiratia aferenta, o bluza si o pereche de pantaloni mai lungi in caz de schimbare brusca a vremii si bineinteles ochelarii care fac parte din tinuta obligatorie desi stau mereu in rucsac (astea la raionul haine). Urmeaza apoi raionul de curatenie unde avem nevoie de servetele uscate si servetele umede pentru o curatare minima. Pe langa toate astea suntem inzestrati cu la raionul alte produse absolut necesare cu geanta mea, portofel in caz de urgenta, chei, telefon si bineinteles tableta. De ce tableta? Pentru ca telefonul nu ma relaxeaza deloc (se conecteaza foarte greu la internet, deschide greu paginile si nici nu se vad atat de bine pe un ecran atat de mic).

In schimb imi ador tableta:

1. este usor de dus in rucsac (este usoara, nu ocupa spatiu mult) si imi asigura mobilitatea de care am nevoie.

2. cat timp cel mic este ocupat cu joaca, tableta este joaca mea (fac poze superbe cu ea si le trimit in timp real pe facebook sau sotului meu care asa este la curent cu activitatile pe care le facem). Imi ofera si performanta, adica pot lucra la rapoarte, documente, si sa ma bucur in acelasi timp de o iesire in parc sau in natura alaturi de cel mic.

IMG_0723huge_83ddfbd1c4

Articol scris în campania “Oringo”  din cadrul competiţiei Toamna Bloggerilor/BlogAwards.

 

 

 

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu