luni, 13 octombrie 2014

SUPER OFERTA CU LADY SHOES- PLATESTI 1, PRIMESTI 2!

Fetele iubesc pantofii, fetele au nevoie de pantofi, fetele nu au niciodata suficienti pantofi...

images


Nu stiu voi, dar eu oricat de mult perechi de pantofi as avea, inaintea unui eveniment important imi vine sa plang cu lacrimi de crocodil pentru ca nu am nici o pereche de pantofi care sa se asorteze tinutei respective...Sotul meu a renuntat sa ma mai convinga ca am destui deja, ca nu mai exista loc nici sa arunci un ac intre atatea perechi de pantofi, pentru ca stie ca aceasta lupta e din start pierduta. 

Deci ador pantofii, am nevoie de pantofi si nu, nu am niciodata suficienti pantofi. Esti si tu in aceeasi barca? 

Atunci hai sa iti vand un pont. Am descoperit un magazin online cu incaltaminte de dama unde platesti o pereche de pantofi si primesti doi. Asta e important, nu? Avand in vedere nevoia noastra acuta de a imbogati colectia deja existenta de pantofi logic ca 2 perechi in loc de 1 e super afacere.

Te-am facut curioasa? Despre ce magazin online vorbesc? Despre un magazin unde gasesti pantofi de dama absolut superbi, la pret foarte bun si cu oferta 1+ 1 gratis. In acest magazin online gasesti balerini, pantofi office, platforma, pantofi cu toc, pabtofi sport casual, ghete, botine, cizme, sandale, toate incadrandu-se in promotia 1+1 gratis. Asadar indiferent daca esti genul de femeie romantica, eleganta, dar in acelasi timp practica si alegi sa te incalti cu balerin, chiar daca esti femeie elegante, mereu la 4 ace si adori pantofii office sau pantofii cu toc, chiar daca esti femeia sportiva, care are de alergat in toate partile pentru a-ti atinge telul si te incalti mai sport aici gasesti perechea potrivita pentru tine.  Pardon, perechile pentru ca aici e cu plus. Una + una + zambetul meu sau al tau!

Dar vorba lunga, saracia omului! Sa trecem la treaba! Am ales o pereche de pantofi Office Ellen Beige absolut superbi. Tocul este mediu asa ca sunt perfecti pentru o zi la birou, culoarea este eleganta si modelul evidentiaza glezna. Sunt si la reducere de la 99 lei la 69 de lei.

_vyr_5153a (1) _vyrd12_5153b _vyrd13_5153c

 

A urmat apoi, absolut firesc, a doua pereche de pantofi. Se numesc Sara, au o culoare superba si sunt chic, jucausi, placuti, adorabili. I-am prins si pe ei la reducere de la 129 lei la 49 de lei.

_vyr_1901a _vyrp11_1901b _vyrp12_1901c


Eu am mai adaugat doua perechi de pantofi colectie mele. De ce? Cred ca nu mai este nevoie sa repet ca imi trebuie neaparat, ca nu am putut rezista tentatiei 1 + 1 gratis si reducerilor de pret si pentru ca ajung la mine foarte repede.

Tu ce ai ales? Care e perechea perfecta pentru tine? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu