duminică, 12 octombrie 2014

STAMPILA PENTRU VIITOR!

Aceasta poveste are in centrul atentiei o stampila...Punem deseori stampile oamenilor din jurul nostru si ii incadram intr-o anumita categorie, intre anumite limite, din dorinta de a-i tine acolo si de a-i gasi acolo atunci cand avem nevoie de ei. Si uneori stampilele puse chiar au efectul dorit. Uneori pozitiv, alteori...

Dar povestea pe care doresc sa v-o spun este alta. Sunt profesor...Si lupt pentru a forma OAMENI si SUFLETE. Uneori in aceasta lupta simt ca sunt un Don Quijote- de multe ori ma lupt cu morile de vant...Alteori ma simt ca Sisif, urc mereu aceeasi povara si cand am ajuns in varf,  ma trezesc ca trebuie sa o iau de la capat...Intr-o lume in care valorile nu mai au nici o valoare e greu sa crezi ca mai poti schimba ceva...Si totusi...Merg mai departe pentru ca imi place sa cred ca pot pune amprente, stampile, pe sufletele celor pe care ii formez! Uneori simt ca duc o lupta in care nu am nici o sansa si totusi, merg mai departe, pentru ca am invatat ca lucrurile mari se realizeaza cu pasi marunti.

In jurul meu am copilarie, am inocenta, am vise...E o lume in care nu pot intra cu bocanci, ci trebuie sa intru cu pasi delicati si cu zambete calde. Asa ca mereu ii invat pe copiii mei (asa imi place sa le zic) lucruri care sa ii ajute in viata, indiferent cum va fi ea.

Unul dintre lucrurile pe care le repet mereu este ca "in viata nu exista nu pot". Le-am explicat mereu ca nu intotdeauna putem sa facem unele lucruri bine sau perfect, dar putem mereu incerca. Iar cand vom fi incercat suficient, vom reusi. Pentru ca efectul sa fie mai profund si pe intelesul lor am scris pe biletele tot ce cred ei ca nu pot. Am pus toate biletelele cu "nu pot" intr-o cutie, cutia "nu pot...",  apoi am iesit in curte unde am ingropat-o...Adanc...De cate ori apoi vreun copil spunea "eu nu pot..." ii aminteam ca "in viata nu exista nu pot".

Si uite asa, din dorinta ca aceasta idee sa prinda radacini in sufletul lor, s-a nascut ideea unei amprente, a unei ştampile. O stampila cu mesaj inspirational, stampila care sa se imprime pe termen lung in sufletul si mintea copiilor mei. O stampila pentru viitor! 

in viata nu exista


Cum am ajuns sa am o astfel de stampila Colop? Deloc intamplator! Pentru ca in viata nimic nu e intamplator. Printr-o provocare frumoasa, interesanta, speciala.

Iar acum iti transmit si tie aceasta provocare!Daca ar fi sa personalizezi o stampila ce anume ai transmite? Acest site iti permite o  personalizare a stampilei care sa te reprezinte, care sa transmita lumii mesajul tau. 

http://www.youtube.com/watch?v=_63FLjLvMQQ

Si nu, nu e doar o stampila! E mai mult decat atat! E o amprenta permanenta, o amprenta pe termen lung indiferent cum, cand si unde decizi tu sa o folosesti! O stampila pe minte si pe suflet pentru viitor!


Acest articol a fost scris pentru Proba 3 – Colop, Povestea stampilei mele, din cadrul competitiei Super Blog 2014.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu