sâmbătă, 11 octombrie 2014

ORICINE ARE NEVOIE DE CATEVA CEASURI BUNE!!!!

"Universul mă încurcă
Şi nu pot gândi măcar
C-ar putea exista ceasul
Fără un ceasornicar."


Voltaire,  Les Cabales


Nu stiu cand, unde sau cum,  cineva a avut un gand curajos, fara limite de a  tine evidenta timpului care trece fara sa se impiedice de nimic. Acest gand a dus probabil la aparitia primului ceas. Primul ceas nu avea forma pe care o cunoastem azi ci era o clepsidra in care nisipul masura scurgerea timpului. Primul orologiu mecanic din Europa este atestat în 1283. De atunci ceasul a evoluat, a prins forme diferite, mecanisme diferite.


Si treptat pe langa rolul acela clasic de a masura scurgerea timpului i-a fost atribuit si un rol de accesoriu, un rol de a infrumuseta persoana care il poarta, un rol de a evidentia tinuta sau chiar personalitatea posesorului. 


Am cateva ceasuri bune (si la propriu si la figurat) dar mereu sunt in cautarea altora. In magazinul online cautceas.ro am gasit o varietate de ceasuri care de care mai frumoase, mai elegante, care sunt perfecte atat pentru mine, cat si pentru cei dragi mie. Si cum fac de obicei (intodeauna ma gandesc la cei dragi mie) am ales inca de la inceput un ceas pentru sotul meu. 


Mi-a fost destul de greu sa aleg dintre marcile renumite de ceasuri precum CASIODETOMASO sau ROTHENSCHILD. Sunt toate marci renumite si sunt atatea modele pe site incat am pierdut ore in sir incercand sa il aleg pe cel perfect. Pana la urma pentru sotul meu am ales un ceas simplu, elegant, care sa poata fi asortat in special cu tinutele office pe care le poarta mai mereu sotul meu. Este vorba de un ceas CASIO (eu am deja doua ceasuri Casio si stiu ca sunt foarte bune):


casio-mtp-1258pd-7aef~8387703


Are un mecanism cu quartz, display-ul este analog, cadranul si bratara sunt de culoare argintie, eleganta, iar geamul din cristal minral ultrarezistent. Carcasa si cureaua sunt din otel inoxidabil. Are o reducere de 16 % de la 177 ron la 149 ron, este livrat in 24 de ore si are o garantie de 24 de luni. Ce cadou poate fi mai frumos pentru un barbat, decat un  ceas accesoriu, util si placut in acelasi timp?


Bineinteles ca, daca tot deja am o colectie de ceasuri, aceasta trebuie imbogatita nu?Asa ca...am ales un DETOMASO VIAREGGIO SILVER/WHITE. Cum este? O simfonie de eleganta, de rafinament, de bun gust. Are un afisaj analogic, un mecanism cu quartz, cureaua este din piele naturala si este rezistent la apa. Functii: ora, minut, secunda, data. A fost dragoste la prima vedere si nu ma pot desparti de el. Are si el o reducere considerabila de 19 % de la 405 ron la 329 ron, livrare gratuita in 24 de ore si garantie de 24 de luni. 


detomaso-viareggio-silver-white~8388294 detomaso-viareggio-silver-white~8388296 detomaso-viareggio-silver-white~8388297 detomaso-viareggio-silver-white~8388298


Pe cautceas.ro gasesti ceasuri pe gustul si pentru personalitatea oricui. Fiecare produs vine in cutie personalizata asa ca este alegerea perfecta si atunci cand dormimsa facem cadou unui prieten sau unui membru al familiei (asa cum am facut eu). 


casio_bannwe


De ce sa cumperi de pe cautceas.ro?




  • pentru ca preturile sunt foarte bune- multe promotii, reduceri si lichidari de stoc

  • livrarea este foarte rapida- in maxim 24 de ore ai la tine acasa produsul dorit

  • mai multe metode de plata: plata in sistem ramburs -plata la livrare, plata online - MobilPay sau plata in rate prin Star BT (Banca Transilvania) - Pana la 12 Rate, Bonus Card (Garanti Bank) - Pana la 12 Rate, Card Avantaj (Credit Europe Bank) - Pana la 12 Rate.


Eu am ales deja cateva ceasuri bune! Tu cate ceasuri bune ai? De care te-ai indragostit fara scapare? Cui vrei sa faci o supriza frumoasa?

Articol scris în campania “CautCeas”  din cadrul competiţiei Toamna Bloggerilor/BlogAwards.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu