sâmbătă, 11 octombrie 2014

COSMETICE NATURALE PENTRU FRUMUSETEA TA!

Dintotdeauna femeile si-au dorit sa fie frumoase. In goana spre atingerea idealului de frumusete ele au sacrificat multe, uneori chiar si propria sanatate. 

Chiar si azi, multe dintre cosmeticele cu rol de infrumusetare a femeii, sunt destul de nocive pentru sanatate, in general, si pentru piele, in special, deoarece contin foarte multe substante chimice. Daca fac un exercitiu de imaginatie si imi imaginez efectele pe care aceste produse cosmetice le au asupra noastra ma cuprinde ingrijorarea. Pe o piata invadata de cosmetice este destul de greu sa descoperi cosmetice naturale. 

Iar atunci cand totusi descopar astfel de produse cosmetice naturale, sanatoase, nu ma pot abtine sa spun si altora. Pentru ca putem fi frumosi si sanatosi in acelasi timp. Nu mai trebuie sa facem compromisuri.

1


Asadar dati-mi voie sa va prezint un site absolut minunat. Este vorba de MARILLYS, un magazin online unde gasesti produse cosmetice naturale pentru ingrijirea fetei, pentru corp, pentru barbati, pentru bebelusi, precum si cadouri pentru cei dragi. Mie mi-au atras atentia in mod deosebit sapunurile care pot fi gasite aici intr-o varietate mare: catina, busuioc si menta, galbenele, lapte de capra, laptisor de matca, lavanda, musetel, sapun anticelulitic si cel mai interesant dintre toate, sapun prajitura.

Săpun Prăjitură-500x500


Care sunt avantajele produselor cosmetice naturale comercializate de Marillys?


1. In primul rand ingredientele naturale. Ce inseamna asta? In compozitia produselor cosmetice naturale nu se vor regasi niciodata parfumuri artificiale, coloranti sau alte substante chimice cu potential daunator organismului, ci se folosesc extracte de fructe, plante sau flori. Asta inseamna un beneficiu enorm pentru piele deoarece ingredientele naturale contin si unele vitamine ca de exemplu vitamina E (care face pielea mai sanatoasa si mai stralucitoare, vitamina C etc).


2. Siguranta in utilizarea lor. Avand in componenta doar extracte naturale este foarte putin probabil sa cauzeze eruptii sau reactii alergice. 


3. Compatibilitatea cu orice tip de piele. 


4. Nu au fost testate pe animale. Pentru ca sunt sanatoase si nu au reactii adverse nu trebuie sa fie testate pe animale. Acest lucru este un plus in special pentru iubitorii de animale.


5. Nu au efecte secundare. 


Alte beneficii/ avantaje sunt: sunt absorbite usor de piele, sunt foarte concentrate, reduc riscul de cancer (nu incarca de toxine si substante daunatoare pielea), au un miros placut, natural care induce natural corpului o stare de bine, sunt biodegradabile etc. 


Acestea sunt doar cateva dintre beneficiile utilizarii produselor cosmetice naturale Marillys. Eu le aleg pentru ca tin atat la frumusetea mea, cat si la sanatatea pielii mele. 


Asadar am ales fara sa stau pe ganduri cateva cadouri pentru cei dragi mie. Unul pentru sotul meu care tine foarte mult la sanatatea lui si unul pentru mama, pentru ca o vreau sanatoasa alaturi de mine in continuare.

Pentru sotul meu:

Pachet cadou pentru el 38-300x240

Pentru mama:

Cadou pentru R-300x240

 

Iar pentru mine am comandat o trusa de prim ajutor pentru pielea mea sensibila:

sapun cu lapte de capra si unt de shea pentru piele uscata-300x240


Tu cat tii la sanatatea pielii tale? Si ce produse ai alege pentru cei dragi tie?


Articol scris pentru campania Marillys, Blog Awards.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu