duminică, 19 octombrie 2014

AVENTURA, STRIGAM URRRAAAA!!!!!

De cand ma stiu nu am avut o inclinatie deosebita spre aventura. Adica, sa nu ma intelegeti gresit, mi-a placut aventura, dar in limita bunului simt. Nu am simtit nevoia acuta de adrenalina si nici nu am simtit nevoia sa ma arunc cu parasuta de la 10000 m doar pentru a vedea daca se deschide sau nu. Dar uite ca viata a avut alte planuri cu mine. 

Sunt mama de baiat! Si asta vine la pachet cu adrenalina pura.Cum adica? Pai sa va explic! Inca de mic al meu baiat era amator de senzatii tari (cred ca are aceasta nevoie in sange). Despre ce senzatii tari vorbesc? Pai nici nu umbla bine in picioare ca se legana pe perdelele mele ca Tarzan pe liane, vroia cu orice pret sa se urce cat mai sus desi pe urma il apuca stresul ca inapoi nu mai stia cum sa dea etc. Cand eram in parc toti copii alegeau calea traditionala de a se juca pe aparatele de acolo al meu era tot cu idei crete: ba se dadea pe tobogan cu capul inainte, ba cu picioarele pe marginile acestuia, ba intr-o tura era sa se dea peste cap, de-a rostogolul pe tobogan...Bineinteles ca aventurile nu au ramas fara urmari mana rupta fiind cruda marturie a nevoii lui de adrenalina si distractie altfel...Iar eu...tine-te bine, mama!

Dupa intamplarea cu mana rupta mi-am promis solemn ca al meu copil nu mai pupa cat traieste vreun sport periculos pentru ca imi ajunsese durerea suferita deja. Dar cu al meu copil planurile de acasa nu se potrivesc cu cele din targ. Asa ca, dupa ce mana cu pricina si-a revenit cat de cat, al meu copil era iarasi in cautarea aventurii ca si cum nu se intamplase nimic. Spre dezamagirea mea nu invatase nimic din toata experienta anterioara. Eu, marcata de atata aventura, eram mereu la un pas in spatele lui: nu te catara acolo, nu sari, nu te urca etc...Nu, nu, nu...Pozitia mea era aceea cu "nu" in brate pe cand el, stiti deja cum era el...Ajunsesem deja sa fiu epuizata fizic si psihic in incercarea de a mai domoli lucrurile cand am avut o "revelatie". Cu cat eu voi fi mai inversunata impotriva aventurii, cu atata el o va cauta mai mult. Asa ca solutia gandita de mine a fost de a-i oferi chiar eu aventura dorita, dar intr-un mod controlat, care sa il fereasca de accidente. Asa ii consumam energia nelimitata, pofta de aventura si adrenalina si prin urmare nu ii mai ramanea timp sa vina singur cu "idei crete". Asa ca incet incet am ajuns ca adrenalina sa nu ma mai sperie si sa invat sa o tin sub control cand tinde sa o ia razna.

Nu as fi crezut sa ajuns in acest punct, dar uite ca, atunci cand viata iti da cate o palma, musai sa te dezmeticesti si sa vezi ce e de facut. 

Acum de exemplu viata mi-a scos in fata o noua provocare. Pot sa am parte de un weekend plin de aventura la Vila Alpin din Straja. Eu, care nu caut provocarile, dar se pare ca tocmai pentru ca eu nu le caut, ma cauta ele pe mine! Dar sa revenim la ale noastre!

VilaAlpin-e1378830042166


Vila Alpin *** din Straja este situata intr-un decor natural, oferind o priveliste deosebita spre Muntii Retezat. Aici voi avea oportunitatea să vizitez cea mai recenta atracţie turistica din Straja, si anume, noul  parc de aventură Straja. Iar provocarea suprema pentru mine este tiroliana. Am vazut ca aici  sunt 3 tiroliene de lungimi diferite, poduri suspendate de mai multe feluri, pereti de escalada, circuit de ateliere cu lungimea de 225m.

dscf3500 dscf3542


Cum ma voi simti acolo? Cam cum ma simt acum multiplicat de vreo 1000 de ori... Adica cu un nod in gat, cu stomacul strans ca o piatra si cu inima bubuindu-mi in piept gata sa sara afara. Dar sunt convinsa ca voi trai senzatii minunate, interesante si placute. Iar acestea vor deveni amintiri de rememorat cu cei dragi si de impartasit cu prietenii nostri care sunt si ei in cautare de adrenalina. 

Asadar prima mea intalnire cu adrenalina in Parcul de aventura de la Straja va fi alaturi de superbloggerii care participa la competitia Superblog 2014 si cu care voi participa la activitati de team building Straja, iar a doua intalnire va fi alaturi de familia mea in vacanta urmatoare. Deja mi-am planificat un sejur Straja pe care sa i-l ofer celui mic exact ca cireasa de pe tort. Pentru ca asa cum v-am spus baietelul meu si adrenalina se cam tin de mana asa ca Parcul de Aventura Straja e exact ce avem nevoie. 

Asadar, aventura, strigam, urrraaaa!!!!!

Acest articol a fost scris pentru Proba 7 – Vila Alpin*** din Straja, Parc de aventura la Straja, din cadrul competitiei Super Blog 2014.

Un comentariu: