marți, 28 octombrie 2014

AM UN VIS NOU, BINE LUSTRUIT, AJUNG IN FRANTA CU TOYOTA YARIS!

Nu stiu voi cum sunteti, dar mie cateodata...nu imi place realitatea (bine m-ati prins nu cateodata, aproape de fiecare data dar asta e alta poveste). Ma enerveaza realitatea cu limitele ei, cu cenusiul ei, cu lipsa ei de spontaneitate, de culoare, de "altfel". As scutura-o asa, macar din cand in cand, ca din buzunare sa ii cada cate o pata de culoarea (pun pariu ca are multe pete de culoare ascunse in buzunare, dar e o egoista- si despre asta vom vorbi cu alta ocazie). Dar uite ca am gasit o alta modalitate de a-i veni de hac. Cand ma enerveaza, cand arunc cu cate un vis in ea. Si de obicei am vise puternice, in culori tari, tipatoare, care sa o agaseze si sa o oboseasca astfel incat sa nu mai poata o perioada sa imi scoata in cale provocari (asa le zice ea, eu le zic rautati). 

Si ca sa vedeti ca nu va mint acum am un vis nou, bine lustruit, ajung in Franta cu Toyota Yaris!  Si nu, nu bat campii (bine uneori bat si campii, dar nu acum) e chiar pe bune. Si daca ai si tu chef de niste vise, bine lustruite, iti vand un pont. De ce? Pentru ca un vis bun n-a stricat nimanui si pentru ca visele sunt pe gratis. Si pentru ca nu sunt egoista (decat in limita bunului sim :) te las sa imparti si tu acelasi vis cu mine. Adica pardon sa iti faci visul tau, dar tot cu Franta, tot cu Toyota Yaris. 

Visul incepea asa:

toyota-Yaris-2014-exterior-tme-005-a-full_tcm-3040-188646

 

Incepe bine nu? Dar sa ne continuam visul....Se facea ca....era octombrie 2014, undeva in Romania (pardon peste tot in Romania)...Vedeta anului era noua Toyota Yaris!

Eleganta, subtila, cu linii alungite de felina...Silentioasa, dar rapida, cu consum mic,  dar extrem de apriga...Zambareata, energica, jucausa, stralucitoare...vedeta, ce mai! 

Si se facea ca puteam ajunge in Franta! Si nu oricum! Ci cu Toyota Yaris! Deza zambesti si tu nu?

Stai sa iti explic mai pe indelete cum sta treaba! 

Stii si tu ca acum e la moda treaba cu selfie...Selfie singur, selfie in doi, selfie in 3 :) selfie cu iubita, selfie cu prietenii, selfie cu pisica, selfie cu...Si ati vazut cate selfiuri sunt de-a dreptul neinspirate (ma abtin sa spun altfel din dorinta de a fi eleganta in exprimare - ca de obicei dealtfel) . 

Cica trebuia sa gasesc un Toyota Yaris si sa fac un selfie cu el. Si l-am gasit! Super, nu? De ce super? Pentru ca un selfie cu Toyota Yaris e mai mult decat un selfie...e un Super Selfie! Si postat pe facebook Super Selfieul si au murit (la figurat, nu la propriu)  toti neinspiratii :) si de ciuda si de uimire la numarul record de likeuri pe care l-am adunat intr-un timp tot...record...Deci daca vrei sa iti continui si tu visul, selfiul tau cu Toyota Yaris poate fi: 

  • langa cladiri, monumente sau peisaje superbe din orasul tau

  • alaturi de personaje importante/ semnificative din orasul tau

  • in ipostaze cu semnificatie sentimentala pentru tine.


Si se facea ca, daca tot aveam un Super Selfie cu Toyota Yaris, puteam sa castig o excursie in Franta. Eu! Eu care sunt Doamna Duca! Eu care sunt gata de plecare oriunde, oricand, oricum! Eu care am vise bine lustruite mereu in locuri indepartate, nicidecum in cele cunoscute si vazute deja. 

Yaris2-250x250


Ah, ce mai strasnic vis! Ia de aici realitate cruda! Cata culoare, cat optimism, cata frumusete si energie. 

O, dar stati! Nu e vis!  Sau e vis care poate deveni realitate! Ma rog, orice ar fi, il gasiti aici Yaris in orasul tau. Incarci fotografiile sau videoclipurile tale in contul propriu de pe site-ul toyotamea.ro. pentru sansa ta de a visa.
La sfarsit vor fi desemnati 3 castigatori : 

* doi dintre castigatori vor fi desemnati prin tragere la sorti, cate unul pentru fiecare categorie "Bucuresti" si "Alte orase". Vor intra la tragerea la sorti participantii cu minim 6 puncte.

* ce de-al treilea premiu "Genial oriunde" va fi acordat prin votul juriului format din angajatii Toyota. Cel mai creativ si original clip.

home-header-bg

 Cireasa de pe tort, pardon de pe vis, este excursia in Franta, chiar la fabrica Yaris din Valenciennes, unde voi/ vei putea descoperi secretele din spatele autoturismului. Va fi o vacanta de vis ;) cu  transportul, cazarea si masa gratuite (doar asa e un vis bun nu?) . 
 Yaris3


Am un vis frumos, bine lustruit, ajung in Franta cu Toyota Yaris! Tu? 


Acest articol a fost scris pentru Proba 10–Toyota, Yaris in orasul tau, din cadrul competitiei  Super Blog 2014.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu