vineri, 12 septembrie 2014

TOAMNA SE NUMARA...SUPER BLOGGERII!

incepe-toamna-creativa-pentru-bloggeri-in-competitia-superblog-2014


Eu, in calitate de "BEBE BLOG", sau altfel spus blog la inceput de drum, inaintez  cu pasi nesiguri pe calea bloggingului. Mi-e drag sa fac blogging si fac asta din pasiune. Mi-e drag sa scriu, mi-e drag sa fiu provocata, mi-e drag sa imi antrenez neuronii, mi-e drag sa incerc sa fiu creativa, mi-e drag sa intru in competitie cu altii pentru a putea invata de la ei si cu mine insami pentru a ma putea autodepasi permanent. Asadar iata ca, desi stiu ca iarasi am sa ma cert cu timpul care se incapataneaza sa imi fure prea repede secundele, orele, zilele, ma incapatanez si eu sa intru intr-o alta competitie pentru bloggeri: SUPER BLOG 2014. De ce ma incapatanez? Pentru ca stiu, pot si vreau sa invat de la cei mai buni, pentru ca imi doresc ca intr-o zi sa fac parte si eu din randul lor.

Competitia SUPER BLOG 2014, aflata la a IX-a editie, se va desfasura in intervalul 1 octombrie – 30 noiembrie 2014 si este sustinuta de companiile Toyota, Farmec, Delaco, MarketOnline.ro, Komunomo, Colop, Total Pro Beauty, MediaDOT.ro, Paper Plus, Editura ALL, CND Turism - Vacante Speciale, Vila Alpin*** Straja.

Asa ca dragi bloggeri aliniati-va la linia de start aici si fiti pe faza pentru ca toamna se numara...super bloggerii!

 

2 comentarii:

  1. Bun venit in SuperBlog!
    Iti multumim pentru inscrierea in competitie si te anuntam ca miercuri, 1 octombrie, te asteptam cu prima proba.
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Astept cu nerabdare prima provocare!

    RăspundețiȘtergere