duminică, 21 septembrie 2014

SURPRIZA DIN HIMALAYA!

A venit toamna cu alaiul ei...Nu o asteptam cu prea mult drag! Sa fiu sincera nu o asteptam deloc! As fi vrut sa intarzie, chiar sa nu vina deloc daca se poate! Sa nu ma intelegeti gresit! Mi-e draga toamna! Dar nu toamna aceea care iti patrunde rece prin haine pana in suflet, toamna aceea care iti invadeaza mintea si sufletul cu melancolie, nu toamna aceea care te face sa te simti "de plumb". Mi-e draga toamna aceea in care frunzele uscate astern in fata mea un covor, toamna in care  ploaia e pe stop si razele de soare se strecoara jucaus prin frunzele ramase inca prin copaci, toamna aceea care zambeste.

DSC09719


Toamna asta a inceput trist. Cu ploi, cu frig, cu melancolie...Dar iata ca nimic nu e intamplator. Acum la inceput de toamna pot zambi deoarece am avut parte de o surpriza din Himalaya care ma va ajuta sa ma bucur de toamna indiferent cum va fi ea. 


Dar sa va spun despre "supriza din Himalaya"! Era o zi de toamna, la fel ca celalalte. Ploua incet, apasat, monoton.Melodia telefonului mobil a intrerupt aceasta monotonie. La telefon era curierul care ma anunta ca imi aduce un colet. Pana a sosit curierul am incercat din rasputeri sa imi amintesc daca am comandat ceva si am uitat, l-am sunat pe sotul sa vad daca comandase el ceva (raspunsul a fost nu) si pana la urma m-am dat batuta. Incercarea de a ghici ce era in colet si de unde esuase. 


Dupa cateva zeci de minute curierul ajunsese la mine si eu aveam deja un pachet in brate. Imi venea sa ii trantesc curierului usa in fata de nerabdarea de a vedea ce contine acel colet. 


Cand, cu maini tremurande, am deschis coletul inauntru am gasit o surpriza neasteptata care incepea cu o "poveste": Draga Octavia....


IMG_0815


Deja imi starnisera interesul asa ca am cautat cu aceeasi nerabdare sa vad ce continea coletul primit. Baietelul meu era deja langa mine curios sa vada ce primeste si el. Pana sa ii spun eu ceva deja a zarit cu coada ochiului ceva interesant pentru el, o carticica de colorat.


IMG_0788


Deja copilul meu rasfoia nerabdator cartea si eu trageam cu coada ochiului ba la colet, ba la carticica pe care o puteam aprecia ca fiind educativa inca de la primele file.


IMG_0786


Coletul continea o "trusa de prim ajutor" in confruntarea cu manifestarile neplacute ale toamnei. 


IMG_0811


1. Koflet Sirop


IMG_0773


2. Septilin Tablete


IMG_0834


3. Liv 52


IMG_08364. Decongestionant nazal


IMG_0838


5. Rumalaya Gel


IMG_0841


6. Stick Himalaya


IMG_0840


Asa cum va spuneam aici deja am inceput o lupta pentru sanatate dar avand un cavaler puternic, Himalaya, alaturi de noi ne indreptam cu pasi siguri spre victorie. 


Abia astept sa incerc si celalalte produse (pe unele le-am incercat deja cu succes, insa altele sunt noi pentru mine) si sa revin cu informatii despre puterea lor. Multumesc Himalaya pentru surpriza facuta. Sunteti minunati!

Un comentariu:

  1. […] venit intr-un moment in care nici nu ma asteptam la o mana de ajutor. Asa cum va spuneam aici si aici Himalaya a fost prietenul de care aveam nevoie la inceput de an […]

    RăspundețiȘtergere