joi, 18 septembrie 2014

FEMEIA FARA MACHIAJ E CA MANCAREA FARA SARE!

"Femeia fără machiaj e ca mâncarea fără sare"spunea Plautus, un filosof roman. De ce va spun acest citat? Pentru a intelege originile atractiei irezistibile a oricarei femei catre produsele cosmetice. Asadar "de vina" nu este doar evolutia proprie, ci si cea comuna a femeii de-a lungul timpului si, odata cu ea, a produselor cosmetice. Indiferent care este cauza acestei atractii, concluzia e clara: femeile iubesc cosmeticele. Stiu ca voua barbatilor, v-a explodat deja un neuron doar la citirea propozitiei de mai sus, asa ca va dau un sfat: daca tineti la sanatatea voastra mentala lasati natura sa isi urmeze cursul. Femeile iubesc cosmeticele si trebuie sa cumpere cosmetice...multe....fara numar...Si pana la urma nici nu ar trebui sa va plangeti foarte mult de gaura lasata in bugetul vostru cand chiar voi perpetuati aceasta "placere vinovata" prin fluieraturi, pasaituri si alte manifestari tipic masculine, atunci cand in raza voastra vizuala apare o domnisoara sau doamna bine (stiu o sa ma corectati si o sa spuneti "buna") machiata. 

Dar sa nu deviem de la subiect. Fericirea unei femei depinde de cosmetice, de haine, de pantofi, de....multe alte lucruri. Lista de obicei ramane deschisa pentru ca mereu apar alte lucruri ce trebuie cumparate . 

Asadar lasati femeile sa cumpere cosmetice!!! Fericirea loc atarna de un ruj, de o oja, de un fond bun de ten...Nu e prea mult avand in vedere ca femeile tin planeta in brate, nu?

Dar sa trecem la concret. Cand vine vorba de cosmetice nu am niciodata destule. Dar sa va introduc intr-o incursiune in raftul meu de cosmetice: 

IMG_0715

IMG_0717

Creme de fata, creme de maini, creme de corp, unt de corp, creme de ingrijire solara, fond de ten, creme anticelulita etc.

Si totusi...nu am destule! Femeile care citesc aceste randuri stiu sigur ca o sa inteleaga. Barbatilor le recomand sa citeasca printre randuri ca sanatatea sa nu le fie grav afectata.

Intamplarea a facut sa gasesc multe cosmetice profesionale care sunt visul oricarei femei. Am pierdut minute in sir admirandu-le si citind despre ele si nu m-am putut abtine in a-mi face un wishlist deoarece le vreau...(era sa spun ca am nevoie de ele dar stiu ca barbatii o sa sufere o trauma emotionala in incercarea de a intelege cum sa mai am nevoie de cosmetice daca am atatea :)) 

Asadar imi trebuie neaparat un anticearcan pentru a ascunde noptile nedormite sau diminetile in care ma trezesc inaintea tuturor pentru a le face viata mai frumoasa:

anticearcan_master_1_2

Mai am nevoie neaparat de un aparat de intors genele pentru ca nu am mai avut pana acum un astfel de aparat si pentru ca merit nu?

aparat_de_intors_gene_sp-_creion_1

Si mai am nevoie de un BB cream, adica bagheta magica ce imi face tenul perfect in doar cateva secunde!

bbcream_1


In ceea ce priveste lacurile de unghii sunt mandra posesoare a catorva,


10628382_1506073016298750_7753291543632653925_n


dar pe lista mea de must have se afla un lac de unghii special conceput pentru a crea modele, atat pe unghiile false cat si pe cele naturale:


805blues_greens-main_2


reds7yellows-main806


808870


pinks_violets-main


Si cireasa de pe tort o reprezinta genele false mylash:


15_3


Pentru cei care nu stiu mylash.ro este vechiul genefalse.ro intr-o haina noua.


genefalse-devine-mylash


Pe mylash.ro fidelitatea este rasplatita prin vouchere de cumparaturi. Clientii vechi vor primi in locul punctelor acumulate vouchere de cumparaturi. 


Pentru profesionisti exista cardul pentru parteneri care le asigura reduceri considerabile:


PARTNER-MYLASH-card


Care este lista ta de dorinte (wishlist)? Tie ce  iti trebuie neaparat pentru un machiaj perfect?


Articol scris în campania “Mylash.ro”  din cadrul competiţiei Toamna Bloggerilor/BlogAwards.

Un comentariu: