sâmbătă, 27 septembrie 2014

CU IMPERATOR, GASESTI CALEA SPRE STIL USOR!

Asa cum va spuneam si in alte articole de pe blog sotul meu are un stil conservator, clasic, atat de clasic incat cred ca si hainele din garderoba lui s-au saturat de el, de combinatiile prafuite, fara pic de originalitate in care sunt implicate in fiecare zi. Garderoba lui este alcatuita din cateva piese obosite, lipsite de vlaga si culoare, iar stilul, daca il putem numi stil, este unul care chiar nu iese in evidenta.

Asa ca am hotarat ca ar fi momentul pentru o schimbare de stil. Este o provocare,  dar pentru ca am descoperit site-ul Imperator sper ca totul va fi mai usor.

Pentru ca abordarea sa fie una de succes si pentru ca stiu ca, barbatii in general, au capacitatea de concentrare a unui copil cand vine vorba de shopping (dupa maxim 5 minute ii pierzi si gandurile lor se indreapta spre ceea ce ii intereseaza in mod normal: masini, fotbal etc) m-am hotarat sa arunc inspre el cu "tinute" alcatuite dinainte special pentru el (vizualul, asa cum stiti si voi, are un impact psihologic mai puternic decat abstractul). 

Si astfel am ajuns sa alcatuiesc o tinuta cu un stil original, alcatuita din: o bluza Crooks and Castles The Pillage Hoodie Dark Grey, o pereche de ochelari Crooks and Castles Comrade Sunglasses, o pereche de pantaloni LRG Core Collection SS Denim Jeans si o pereche de adidasi Ah By Android Propulsion High Black.

Crooks-and-Castles-The-Pillage-Dark-Grey-1-500x7501-500x750

LRG-Core-Collection-SS-Denim-Jeans-1-500x750 (1)IMG_9318-500x750

 

 

Bineinteles ca am mai pregatit o tinuta in caz ca prima da gres (desi e putin probabil sa se intample acest lucru imi place intotdeauna sa am si planul B) alcatuita din: o camasa Dope Champagne Green, pantaloni LRG Core Collection SS Denim Jeans, ochelari de soare Crooks and Castles The Comrad Sunglasses si o pereche de adidasi Nike Blazer Lux Denim.

DOPE-Champagne-1-500x750 1-500x750 (2)

 

LRG-Core-Collection-SS-Denim-Jeans-1-500x750 (1)Nike-Blazer-Lux-Denim-1-500x750

 La vederea acestor tinute sotul nu a mai strambat din nas. Si asa am reusit sa ii schimb putin directia in ceea ce priveste stilul vestimentar (sper a ne tina!) 

Si pentru ca eu sunt innebunita dupa shoping si apreciz tinutele originale n-am putut sa ma abtin si mi-am alcatuit si mie o tinuta pe gustul meu - oricum nu am nimic de purtat :) - alcatuita din: o bluza Style Hunter Pussy Grey, o fusta Civil Streets Queens Black, o pereche de adidasi Nike Air Force1 Mid White si un ghiozdan Kyler and Sons Migos Down Town Backpack.

Style-Hunter-Grey-1-500x750IMG_3125-500x750

Civil-Street-Queens-Black-1-500x750Nike-Air-Force -1-Mid-White-1-500x750

Pe Imperator gasesti branduri Adidas, AH by Android, Black Scale, Civil, Crooks ans Castles, Dope, Fila, Glorious Gangsta, Huf, Jordan, Married to the Mob, Nike, Reebok, Romeo and Juliet, Style Hunter etc. 

10deep-180x70civil-180x70crooks-and-castles-180x70dope-180x70huf-180x70jordan-180x70nike-180x70rocksmith-180x70rook-180x70lrg-180x70

Imperator este locul unde originalitatea intalneste exclusivitatea. 

Cu Imperator, gasesti calea spre stil usor!  Care e stilul tau? Si care e tinuta care te reprezinta? 

Articol scris în campania “Imperator”  din cadrul competiţiei Toamna Bloggerilor/BlogAwards.

 

Un comentariu: