joi, 25 septembrie 2014

BUCHETELE DE LA FLORARIA MOBILA, O SURPRIZA PLACUTA!

Unii barbati pur si simplu nu stiu sa ofere flori unei femei. Altii pur si simplu nu pot sau nu vor!

Tatal meu a fost mereu genul practic. Nu cred ca imi amintesc sa fi venit vreodata cu flori acasa (nici macar la evenimentele importante) pentru ca el considera florile un fel de buruieni si cum naiba sa dai banii pe "ierburi care oricum in 2-3 zile sunt moarte". Asa ca florile erau inlocuite cu bomboane de ciocolata sau alte dulciuri spre imbunarea femeilor din viata lui. Atitudinea lui mi-a lasat, fara ca macar sa imi dau seama, urme in inconstient.

Prima data cand am primit o floare (era o lalea rosie intr-un ghiveci din acelea de plastic, cumparata de la comerciantii de pe marginea bulevardului) eram cam prin clasa a 5-a. Ocazia: 8 Martie. Cel care "indraznise" sa imi faca o asemenea surpriza:un coleg de clasa care facuse o pasiune pentru mine. Reactia mea a fost mai mult decat ciudata. Niste bujori rosii mi-au aparut in obraji, am mormait niste cuvinte pe care nu le-am inteles nici eu, daramite cavalerul cu pricina, si apoi m-am lansat in misiunea ascunderii florii de rusine si de teama de a nu fi luata la intrebari de diriga' si de restul colegelor din clasa. A urmat apoi partea a doua a dilemei: sa o duc acasa (unde era clar ca mama ma va lua la intrebari) sau sa o las pitita undeva ( intrebarea intrebatoare era unde?). Pana la urma m-am hotarat sa o iau cumine (imi trecuse prin cap ca floarea n-avea nici o vina) dar am inghesuit-o cum am putut in ghiozdan astfel ca drumul pana acasa sa fie scutit de "rusinea" de a avea la mana o floare. Nu imi mai amintesc continuarea dar cert e faptul ca, desi mai greu,  m-am imprietenit treptat cu ideea de a primi flori si de a ma bucura de ele.

A venit momentul cand am ales acel barbat cum ii spune englezu "the one" si am spus "da!". Barbatul ales: copie la indigo a tatalui meu in ceea ce priveste "datul florilor". Adica lipsa flori si inlocuirea lor cu alte atentii considerate mai utile si mai practice.

Bineinteles ca eu intre timp fiind obisnuita sa primesc flori am avut reactia normala a fiecarei femei. Primul pas: incercarea de a-i explica sotului meu ca florile sunt o treaba, si ciocolata. alte atentii, alta treaba. Adica sunt la fel de importante si, in nici un caz, nu se exclud daca vrei sa ai liniste in casa. Bineinteles lectia mea s-aprins de el ca nuca de perete asa ca la urmatorul eveniment important s-a prezentat tot fara flori. A urmat asadar pasul doi:"bate saua, sa priceapa calul". O lectie despre cat de frumoase sunt florile, cat de atragatori sunt barbatii care dau flori persoanelor de sex feminin din viata lor si cat de mult apreciaza femeile astfel de gesturi. Urmatorul eveniment mai important de sarbatorit, alta surpriza de genul:

IMG_0890


Nu era exact ce imi propusesem dar era un pas inainte. Asa ca l-am laudat si incurajat. Facuse efortul de a imbina latura practica a lui cu dorinta mea mai putin practica, din punctul lui de vedere, de a primi flori. Luase macar o floare care sa "tina mai mult" daca tot a dat banii pe ea. 

Acum suntem la pasul trei. Ii explic ca mai exista si alte flori decat cele la ghiveci. De exemplu pe site-ul Floraria Mobila exista multe buchete flori. Este un magazin online de unde poti alege pentru "iubita" ta aranjamente florale absolut superbe. De exemplu mi-e mi-a atras atentia in mod deosebit acest aranjament cu orhidee si mini trandafiri.

a98_din_4_cupe_orhidee_2_tros_wax

Cum eu sunt iubitoare atat de orhidee, cat si de trandafiri, acest aranjament alcatuit din 4 cupe orhidee cymbidium, 2 mini trandafiri, wax flower, verdeata si accesorii este absolut perfect.

Asa ca barbatilor din lumea intreaga va dau un sfat prietenesc. Cumparati- va linistea cu o floare/ aranjament floral. Pana la urma nici nu costa atat de mult avand in vedere toate lucrurile pe care le fac pentru voi femeile din viata voastra. Si apoi nu e nici greu. E doar cu click (si la clickuri sunteti mai mult decat buni mai ales cand trebuie sa va ajutati consoartele la treburile casnice- scuze nu m-am putut abtine! ;) ). Nu trebuie sa faceti efortul de a merge la piata, de a va targui si de a veni cu buchetul la mana ca sa vada toti ceilalti din gasca "ce pampalai" sunteti. 


P.S. Intrati pe pagina de facebook pentru a va tine la curent cu ultimele tendinte in materie de flori (promit ca nu spun nimanui, ramane secretul nostru; cross my heart...)


Articol scris în campania “Floraria Mobila”  din cadrul competiţiei Toamna Bloggerilor/BlogAwards.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu