sâmbătă, 2 august 2014

ZAMBETUL DE VARA TREBUIE PREGATIT CU GRIJA!

Prima zi de vara! Prima zi de vacanta! Ma intind alene si imi permit sa zabovesc cat vreau in pat! M-am trezit fara melodia enervanta care imi agasa neuronii si care ma anunta ca vreau, nu vreau trebuie sa ma apuc de treaba. Azi e prima zi in care imi permit sa...imi permit orice! 

Si cum ziua buna se cunoaste de dimineata ma indrept spre ritualul de dimineata! Incep sa imi spal dintii, dar in timp ce imi pun pasta pe periuta de dinti imi da prin gand sa imi analizez dintii mai cu atentie..Doar am timp destul la dispozitie! Mare greseala! Ma apuca stresul... Of! Incep sa periez dintii cu putere! Poate asa mai iau din culoarea galbuie dintilor ...Termin spalatul pe dinti fara nici un rezultat vizibil si clar cu o stare de necaz...

Imi iese in cale sotul pe care il informez trista sa dintii mei au o tenta galbuie. Oare de ce? Sotul se uita la mine uimit si imi spune:

- Pai te miri? De la canile de cafea baute, de la ciocolata mancata destul de des, de la orice...Si apoi ce te plangi de culoare? Cred ca mai importante sunt plombele cam vechi pe care le ai ai care ar trebui inlocuite si cele doua carii care ti-au aparut recent...plus un implant, doua de care ai nevoie! Tara arde si baba se piaptana! 

Ii arunc o privire enervata in drumul spre bucatarie. Imi torn o ceasca de cafea si ma indrept spre calculator...Dar nu ma pot bucura de ziua asta frumoasa devara... Un gand nu-mi da pace! Cum intru eu in vara cu zambetul asta? Deschid emailul si ma simt bomardata de reclame. Ca un facut se deschide o reclama cu un zambet perfect. Un zambet pe care stiu sigur ca eu nu il voi avea niciodata. 

Vrei-un-zambet-frumos-si-stralucitor--Ai-mare-grija-la-inflamarea-si-sangerarea-gingiilor-


Imi vine sa urlu. Reclamele astea pun paie pe foc. Dar uite ca printre atatea reclame agasante gasesc si una chiar utila. Dau click si ma trezesc pe pagina unei clinici DENTFIX. Uite ca cineva acolo sus ma iubeste. Este exact locul in care trebuie sa fiu in acest moment. 


logoIVORY-80h


Am sa incep cu 2 implanturi dentare care sa completeze zambetul meu. M-au convins prin pretul convenabil si prin explicatiile amanuntite.


Avantajele unui implant dentar:




  • Implanturile de titan sunt ușoare, rezistente, biocompatibile.

  • Pe lângă beneficiul evident de a înlocui un dinte lipsă, implantul dentar are avantajul de a stopa pierderea de masă osoasă și de a preveni alterarea profilului feței cauzat de pierderea osoasă. Acesta reprezintă probabil cea mai mare realizare față de metodele tradiționale (cum ar fi punțile dentare convenționale) care ignoră acest aspect.

  • Un alt plus important față de metodele tradiționale în reprezintă ne-compromiterea dinților învecinați: nemaifiind nevoie ca aceștia să fie folosiți ca suport pentru dinții artificiali, aceștia nu mai trebuie șlefuiți.

  • Nivelul de suport este superior.

  • Aspectul și confortul asociate acestor tipuri de lucrări dentare sunt excelente.

  • Pe termen lung dispar multe din riscurile și disconfortul asociate metodelor de protezare tradiționale (riscul de carii, deteriorarea structurii osoase, distrugerea dinților învecinați, necesitatea folosirii permanente a adezivilor pentru proteză etc.).

  • Confortul pacientului după tratament este maxim: veți putea vorbi și mânca incomparabil mai bine.

  • Implanturile dentare sunt extrem de durabile. Dacă sunt îngrijite corect, le puteți avea toată viața.

  • Rata de succes a implanturilor dentare moderne este aproape totală


Pe site gasesti chiar si un loc in care poti sa afli tot ce vrei despre implanturile dentare:


info_implant2


Iar pentru copilul meu am sa aleg un aparat dentar pentru ca vreau sa ma asigur ca zambetul lui va fi mereu perfect!


cognac1-680x453-horz


Cu Dentfix.ro e usor sa iti pregatesti zambetul de vara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu