joi, 7 august 2014

"BUNA" SI GRADINA O-MAC!

A fost odata intr-un sat
Ferit de ochii lumii, demult uitat
O batranica ce purta in spate
Mai multe primaveri, vreo 87...

Era frumoasa, ceva special avea
Si totusi tristetea de pe fata sa
Umbrea aceasta frumusete
Acum in prag de batranete.

De ce esti "buna" suparata?
Nu-mi place cand n-ai zambetul pe fata!
Ce griji suparatoare te apasa
Si sa zambesti nu te lasa?

Sunt trista pentru a mea gradina
Altadata de frumusete era plina
Acum e fara culoare, aproape moarta
Nici nu-mi vine sa intru pe a ei poarta!

Si suspina usor si trist
Nu mai avea nimic de zi
Statea doar si se gandea
Ce e acum si ce a fost candva!

Bunica scumpa, hai zambeste,
Problema se rezolva cat ai zice peste
Poate de el nu ai auzit
Dar eu stiu locul potrivit!

headerlogo


O-mac e un loc minunat
Tot ce ne trebuie aici eu am aflat!
Multe produse, lichidari de stoc, promotii
Cu O-mac nu mai suntem in voia sortii!

Cu O-mac gradina ta va straluci sub soare
Si incet incet va prinde iar culoare
Am comandat pentru inceput o motocositoare
Pentru a taia buruienile ce-s in floare

sbk53d_2_1


motocoasa de umar profesionala
Macar atat sa fac si eu ca m-ai crescut la tine-n poala
Am comandat si-un motofierastrau
Pentru ca si copacii din gradina o duc rau

se180q_5


Si-acum bunica mea vreau sa zambesti
Acum cu O-mac ai gradina ce ti-o doresti
Meriti sa fii fericita
A batranetii taina sa nu-ti fie umbrita

Si daca apare vreo problema
Vreau doar sa te rog sa ma tii in tema
Pentru ca eu si O-mac
O legatura speciala am dezvoltat

Comand tot ce ne trebuieste
Produsele ajung la noi cat ai zice peste
Au si promotii si oferte speciale
Si pentr-a ta gradina preturi ideale.

Nu, nu spune nici un cuvant
Te tina Dumnezeu pe acest pamant
Cu multa multa sanatate
Restul le facem noi pe toate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu