vineri, 15 august 2014

RADACINI PENTRU STUDENTI

Viata de student...Si acum zambesc cand ma gandesc la anii de studentie...Ani frumosi, plini de energie, de distractie, dar in acelasi timp si de examene, stres, nopti nedormite...

Eram studenta in primul an la facultate...Colegele mele de camera erau in anul 4...Aveau o melancolie in voce si deseori ma sfatuiau sa traiesc la maxim fiecare zi din viata de student deoarece trece atat de repede...Le ascultam, insa nu intelegeam cum pot sa spuna ca 4 ani trec repede...Sunt totusi 4 ani...Dar pe masura ce zilele treceau ma apropiam cu pasi repezi de finalul studentiei...Si ma cufundam exact in starea in care erau fostele mele colege de camera...Melancolie, ce repede au trecut 4 ani...

Dupa ce am terminat facultatea m-am intors acasa...Si imi doream un loc de munca..Orice loc de munca...Am batut la multe usi insa toate mi s-au inchis in fata: daca nu ai experienta nu te incadrezi profilului postului. Cred ca multi dintre voi v-ati trezit in aceeasi situatie ca si mine: tineri, plini de energie, dornici sa dam ce e mai bun, dar dezarmati in fata usilor inchise. Atunci asta era situatia.

Acum insa ceva s-a schimbat. Am sa va vorbesc despre o fundatie care le da sansa studentilor sa dobandeasca experienta. Este exact ce isi doreste fiecare student: sa aiba putina experienta atfel incat usile sa i se deschida. Este vorba despre FUNDATIA RADACINI care a dezvoltat un proiect pentru studenti, Acest proiect se numeste "Radacini pentru studenti" si acorda tinerilor studenti sansa de a dobandi experienta, de a fi instruiti si pregatiti de catre angajatii companiei. Astfel pe parcursul verii studentii au sanse de a participa la doua sesiuni de pregatire, una desfasurata pe parcursul lunii iulie si alta desfasurata pe parcursul lunii august. Cu putin ajutor din partea Grupului Radacini, sansele lor in viata se schimba. 

Experienta-in-munca-Radacini

GRUPUL RADACINI  este un grup cu o istorie de 23 de ani in domeniul auto. Pe parcursul acestei perioade a facut multumiti peste 1.000.000 de clienti avand la baza conceptul “clienti pe viata”.Timp de 23 de ani, Rădăcini a vândut peste 60.000 de mii de autovehicule: Chevrolet, Audi, Mazda, Suzuki, Puegeot, Volkswagen și Cadillac. Deasemenea grupul iti ofera servicii in 5 domenii:  autovehicule, echipa mobila, service si piese auto, utilaje si imobiliare. 

1000x380_bodytype_cruze4d_cruze5d_02

Grupul Radacini a intrat si pe piata imobiliara dezvoltand un Ansamblu de Apartamente Radacini, ansamblu ce atrage parintii studentilor la Drept si Medicina. Parintii cumpara apartamente din Ansamblul Radacini scapand astfel de stresul cautarii unei chirii. Cu banii destinati unei chirii parintii platesc rata pentru un apartament care le ramane ulterior lor sau copiilor. Este practic o investitie pe termen lung ai carei principali beneficiari sunt studentii si parintii studentilor la Drept si Medicina. 

logo-radacini

Mi-as fi dorit ca atunci cand eram eu in anii studentiei cineva sa imi ofere aceste sanse. sansa unei experiente in munca, sansa de a cumpara un apartament, sansa de a intra in viata cu dreptul. 

logo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu