marți, 5 august 2014

O GRADINA, O VARA, O POVESTE!

A fost odata ca niciodata...A fost odata o gradina...O gradina  de poveste...Statea trista si depana amintiri

Candva, am fost atat de frumoasa, incat pe o raza de zeci de kilometri oamenii auzisera de frumusetea mea si veneau sa ma vada...Toti cei care ajungeau la mine se minunau de frumusetea mea si nu stiau incotro sa isi indrepte mai intai ochii vazand atata frumusete si stralucire...Si asta nu doar in anumite anotimpuri  ci tot timpul...Indiferent de anotimp frumusetea mea era perfecta...Eram atat de mandra, ma simteam atat de importanta, simteam ca rostul meu e sa aduc oamenilor bucurie si zambete...Daca ai fi venit sa ma vezi primavara mi-ai fi vazut copacii plini de flori si frunze, mi-ai fi vazut florile care aveau atata culoare si atata miros incat nu iti doreai decat sa respiri si sa privesti in jur...Daca ai fi venit vara mi-ai fi vazut intr-o parte spicele de grau de un galben aurit iar in cealata ciresele tocmai bune de pus dupa ureche, daca ai fi venit toamna mi-ai fi vazut porumbul copt, floarea soarelui din care se hraneau pana si pasarile cerului, mi-ai fi vazut nucile, merele, prunele care indestulau nu doar camara stapanilor mei ci si a copiilor si prietenilor mei...Lumea intraga era a mea...Ce frumoasa viata...

Acum insa...O tristete grea se abatu asupra ei cand vorbi...Stapanii mei nu mai pot...Au adunat pe umerii lor ani multi care ii apasa si nu ii mai lasa sa se ocupe de mine asa cum o faceau inainte...Imi sunt atat de dragi si as face orice sa ii ajut, dar fara putin ajutor nu pot...M-au napadit buruienile, crengile dragilor mei copaci s-au uscat de atata tristete, nimic nu e la fel...Oamenii trec pe langa mine ca si cum n-as fi existat niciodata...Din cand in cand cate unul priveste in directia mea dar isi intoarce repede privirea...Ii inteleg...Nici mie nu imi vine sa ma mai privesc...Arat dezolant...

Pana cand intr-o zi...Cine a soptit un cuvant magic: covera.ro. Si de atunci viata mea s-a schimbat...Am renascut...

logo

Nici nu  stiam ce inseamna acel cuvant...Pana cand am auzit o frantura dintr-o  discutie intre stapanii mei si un prieten de-al lor:

" - Covera este Divizia online a Grupului Agricover, cea mai importanta companie cu capital integral romanesc din agricultura de la noi. Compania are o experienta de 16 ani si ofera clientilor, fermieri, mari sau mici ca si mine si ca si tine, o gama variata de produse:

  • pentru casa si gradina

  • pentru ferma

  • masini si unelte 

  • pet shop


Aici gasiti tot ce va trebuie pentru ca gradina voastra sa fie ca altadata, fara ca voi sa faceti mult efort...Munca voastra va fi usurata si veti obtine aceleasi rezultate ca si in tinerete.

E simplu! Vorbeti cu gradinarul, el va sfatuieste si apoi comandati. Si apropo, vedeti ca au promotii foarte bune si transport gratuit la foarte multe produse"

gradinar_2

 

Si uite asa in curte au aparut niste masini-unelte interesante, noi mie. Nici nu stiam la ce folosesc. 

masini_unelte_hidrofoare_covera_17

Dintre masinile de tuns iarba a aparut o masina de tuns iarba care era perfecta pentru a curata buruienile care ma chinuiau de atat vreme. Si acesta a fost doar inceputul! A mai aparut un fierastrau electric care mi-a curatat copacii, un aspersor care ma uda ori de cate ori ploaia intarzia sa apara, o scara de aluminiu si multe alte unelte pentru gradina. 

Si asa am renascut...Am prins viata de la o zi la alta...Veselia si bucuria s-au intors in viata mea! Acum e vara! Ciresele sunt iarasi gata de a fi puse dupa ureche...Asa ca altadata! Cu covera.ro sunt iarasi o gradina de poveste! 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu