marți, 26 august 2014

O FEMEIE TREBUIE SA....

Cand esti femeie...trebuie sa...Imi pare rau ca trebuie sa incep cu imperativele (sunt convinsa ca v-ati saturat pana peste cap de aceste "trebuie sa") dar asta e realitatea si, din pacate, trebuie sa o acceptam si sa ne adaptam la ea. 

In primul rand femeile trebuie sa...fie frumoase! Acesta e primul "must" din lungul sir al "must-urilor" pe care trebuie sa le indeplineasca o femeie. A trecut vremea in care naturaletea era apreciata si frumusetea era naturala. In zilele noastre standardele de frumusete sunt dictate de media (bineinteles multe standarde de frumusete imprimate femeilor sunt false, nu exista in realitate, dar asta e o alta poveste). Asadar trebuie sa fii frumoasa pentru ca asa...trebuie. Sa fii frumoasa inseamna:

  1. sa ai o silueta perfecta-ca sa o obtinem apelam la cure de slabire, pastile magice etc

  2. un par perfect- apelam la stilisti, aparate de ondulat/ indreptat parul, produse de ingrijire a parului

  3. o piele perfecta- pentru a o obtine apelam la produse cosmetice, aparate de infrumusetare etc

  4. sa te imbraci ca si cum tocmai te-ai desprins de pe coperta unei reviste- aici intervine shoppingul, pasiunea mea :) 


Astazi insa vreau sa va vorbesc despre cum poti sa obtii un par perfect. Nu stiu voi cum sunteti, dar eu cand ma trezesc dimineata si ma privesc in oglinda, ma cuprinde instantaneu panica si durerea de cap. In orice pozitie as incerca sa dorm (si credeti-ma am incercat cam toate variantele posibile fara vreun rezultat  demn de luat in considerare) parul meu are o vointa proprie si pare ca si-a propus sa ma chinuie putin mai mult in fiecare zi. Asadar de cum fac ochi, prima mea grija e sa imi reglez conturile cu "Domnul Par". Cum rezolv acest lucru? Cu ochii inchisi! Nu radeti! Il aranjez de atata timp incat pot sa fac fiecare miscare cu ochii inchisi, ca un robot pus pe program automat. Insa reusesc sa fac acest lucru si sa respect standardele de frumusete in ceea ce priveste parul meu cu un mic ajutor. Este "prietena" mea in materie de frumusete a parului. Sunteti curioase despre ce este vorba? Este vorba de babyliss pro - placa intins parul


babyliss-pro-placa-intins-parul-25cm


In ceea ce priveste informatiile tehnice pot sa va spun ca are la baza o tehnologie Sol-Gel care inseamna o durabilitate cu cu 40% mai mare, o finete cu 25% mai mare si o grija fata de parul meu (nu mi-l deterioreaza deloc indiferent de numarul de utilizari). Latimea placilor este de  25 mm, iar placa are un invelis de nanotitanium. Placa are si 5 trepte de tempratura care permit o incalzire graduala intre 130 - 210 grade C. Cablul rotativ cu o lungime de 2.7 metri este perfect pentru noi, cele care nu putem sta locului nici macar cand avem ceva de facut lasandu-ne lejeritate in miscare.

Dar informatiile cu adevarat importante sunt urmatoarele:

  • cu ajutorul ei in 3 minute reusesc sa imi imblanzesc parul nastrusnic

  • imi pastreaza parul sanatos si stralucitor 


Si pentru ca nu sunt adepta vorbelor in vant, mai jos postez o poza in care parul meu a fost aranjat cu placa Baby Bliss Pro (cum era inainte nu pot sa va arat pentru ca nu vreau sa aveti cosmaruri, dar pot sa va sugerez ca imi lipsea doar matura ;) )

1621884_1438123446427041_2091972915_n


 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu