miercuri, 13 august 2014

O DISCUTIE INTRE DOI "EI"

Discutie intre Gigel si Georgel la cafeaua de dimineata (si barbatii stau la barfe, desi prefera sa le numeasca discutii) :

Gigel: - Ce ai mai Georgele azi? Parca ti s-au inecat toate corabiile!

Georgel: -Femeile astea! Cine sa le mai inteleaga!

Gigel: - Mare filosof asa de dimineata?! Ia coboara din sfera abstracta in care te afli si detaliaza problema! 

Georgel: Pai de cateva zile nevasta-mea s-a apucat de fashion, adica de moda, mai pe intelesul nostru. Asa ca vrea sa isi comandeo statie de calcat haine ...sau un fier de calcat ultimul racnet si o masa de calcat pe masura...

Gigel- Stai putin ca nu vad legatura dintre moda si fierul de calcat!

Georgel: Pai nici n-o s-o vezi! Decat daca poate iti schimbi orientarea ;) ! Asa ca nu ma intrerupe...

Discutia incepe acum 3 zile...cam asa:

- Dragul meu stii cat imi place sa fiu in pas cu moda si ce eforturi fac sa raman frumoasa si moderna pentru tine!

Eu in lipsa altui raspuns: Da, draga mea! 

Discutia continua.

- Stii ca imi place tot ce e la moda (deja stiu incotro se indreapta discutia si broboane de sudoare apar pe fruntea mea):

- Da, draga mea!

- Si stii ca moda cere sacrificii!

- Da,  draga mea (in gandul meu: stiu ca cere atatea sacrificii incat daca se mai schimba atat de repede in curand o sa ma gasiti la Spitalul 9)...

- Vai ce ma bucur ca suntem de acord!

Indraznesc sa o intreb cu voce gatuita:

- Cu ce suntem de acord, draga mea?

- Suntem de acord ca moda e importanta si cere sacrificii!

Dau din cap resemnat (am invatat ca nu exista alta varianta de raspuns daca nu vreau sa se declanseze al treilea razboi mondial exact la mine in mijlocul sufrageriei):

- Iubita mea spune mai departe (stiu ca urmeaza partea care imi lasa vant pe ...card). Imi pun pe fata zambetul de protocol, strang din pumni si ma asez sa nu pic lat cand aud cam cat inseamna moda pentru ea.

- Uite Mita lui Tache si-a luat (ma ia deja durerea de cap...cine naiba e Mita si ce naiba si-o fi luat?...). O stii nu?

Dau din cap in sus si in jos (daca indraznesc sa intreb cine e Mita deviem de la subiect si nu mai terminam vreo 2-3 ore):

Deci Mita lui Tache si-a luat statie de calcat...Racnet! Ultima moda!

-Ce si-a luat? Statie de ce?

- De calcat! 

Imi desclestez putin pumnii...deci nu e vorba de un colet de 5 tone cu rochii, costume de baie si alte "carpe"...De asta am scapat...

- N-am auzit de asa ceva in viata mea!

Mare greseala! Incepe sa imi explice:

- Statia de calcat este sistemul de îngrijire a garderobei Philips GC9940/05 permite călcarea fără efort, de la configurare până la depozitare. Placa de călcat activă este combinată cu un fier de călcat puternic, pentru rezultate profesioniste când călcaţi acasă. Deci e tot ce iti trebuie pentru calcat intr-o singura unitate: ai masa de calcat, fierul de calcat si accesoriile pentru calcat. E un must have pentru orice garderoba!

- Ce e? (deja ochii imi sunt cat cepele)

- Un must have! Adica un "musai" pentru garderoba. Arata asa:

GC9940_05-IMS-ro_RO

- Arata bine nu?

Nu ma pot abtine:

- Parca e unitate de calculator!

- Lasa-ma cu prostiile! Eu iti vorbesc lucruri importante si tu o tot dai inainte cu calculatorul... Ideea e alta! Asta e la moda acum!

- Da, draga mea!

- Dar ca sa vezi ca ai nevasta mai desteapta ca a lui Tache si mai econoama am sa iti arat ce am comandat (comandat e la trecut...nu e intrebare. e informare ;) deci constat ca faptul e consumat si acum sunt doar informat asupra faptului...trag aer in piept: 

- Comandat?...

- Da comandat! Nu vorbi pana la sfarsit! Stii ca te ia gura pe dinainte si nu se termina bine! Asculta macar o data in viata ta! Am intrat pe Philips (stii ca ei sunt cei mai buni in materie de electrocasnice) si am gasit niste fiare de calcat de iti pica plombele. Si au niste preturi bomba (eu in gandul meu: sigur bomba pentru portofelul meu). Am comandat Fierul de calcat cu generator de abur Speed Care si dintre mesele de calcat am ales Masa de Calcat Easy 8. Fierul de calcat Speed Care este diferit de fiarele de calcat clasice. Generatorul de abur SpeedCare genereaza de doua ori mai mult abur asta insemnand ca injumatatesti timpul de calcare. Calca mult mai bine. Iar masa de calcat are un sistem unic Shoulder Wing care permite calcarea mult mai usoara a camasilor (stii ca ma omori cu cate camasi ai de calcat dar asta e alta discutie o lasam pe alta data).  Asa am economisit niste banuti (pana vom avea si noi bani sa comandam statia aia ca mi-e gandul tot la ea)...deci ce zici? Ce afacere buna am facut? Si sunt produse fashion ambele. Acum am si garderoba fashion si produsele pentru ingrijirea ei tot fashion...Se asorteaza!

GC6621_20-IMS-ro_ROGC240_25-IMS-ro_RO

Nici pana in ziua de azi nu vad legatura dintre fierul de calcat si moda...Nici asortarea garderobei cu produsele de ingrijire...dar avand in vedere ca a comandat produse bune la preturi foarte bune chiar si eu ii dau dreptate ca a facut o afacere buna...Bine nu am facut decat sa aman inevitabilul, dar deocamdata sunt salvat!

Gigel: - Femeile astea! Cine sa le mai inteleaga!

Georgel: - Pai nu asta am zis si eu de la inceput?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu