luni, 18 august 2014

GUILTY PLEASURES. CE JUCARIE AM CUMPARAT NU DOAR PENTRU COPIL!

Expozitiunea. Cadru general: Seara. Livingul familiei ...noastre...In rolurile principale: un copil de vreo 6 anisori, un alt copil de vreo 30 si ceva de anisori (mai tarziu veti intelege de ce copil ;)) si un munte de jucarii (predominante fiind masinutele si dinozaurii).

Intriga si desfasurarea actiunii: incepe o joaca frumoasa presarata cu niste rasete colorate. O cursa de masini...pe urma o lupta intru un Triceratop si un Tirex...Ce bine ca e liniste! De obicei baietii mei nu se prea inteleg si dupa maxim 5 minute ies scantei...Ma relaxez cateva minute cand din senin incepe iar o cearta...

Punctul culminant (conflictul):

- Vreau eu Mercedesul ala cu telecomanda;

- Eu l-am luat primul si nu ti-l dau!

- Pai nu ma mai joc cu tine daca nu mi-l dai!

-Nici nu ma intereseaza daca te joci sau nu daca am Mercedesul!

Daca nu intervin iese iar cu scandal.

- Dragul meu lasa copilului Mercedesul. Ia tu Lamborghin-ul celalalt sau ce o fi ca sa va puteti juca frumos.

- Nu vreau! Trebuie sa invete ca in viata nu o sa obtina tot ce vrea cand vrea. Si apoi eu l-am luat primul.

- Edi lasa-i tu Mercedesul lui tati si ia tu Lamorghiniul sa te joci cu el. E pacat sa va certati pentru o masina.

- Nu vreau. El s-a jucat deja cu Mercedeul. E randul meu. Nu stie ca trebuie sa imparta. Si apoi ala nici nu e Lamborghini.

- Niste sageti incep sa imi treaca prin creier. Am un deja vu...Povestea asta se repeta cam des. Cearta pe jucarii. Daca as fi avut doi copii intelegeam, dar asa cu un adult si un copil nu prea inteleg unde am gresit...Cred ca nu degeaba o fi zis cine a zis ca barbatii raman copii toata viata. Deci m-am pricposit nu cu unul ci cu doi copii pe viata. Deci ce fac? Trebuie sa iau masuri.

Intru pe laptop. In sufragerie cearta continua. Acum se cearta de la o alta masina cu telecomanda. Daca nu iau masuri urgent simt ca ma paste Spitalul 9. Cred ca soarta s-a indurat de mine, pentru ca in secunda in care mi-am deschis pagina de internet am in fata un magazin cu jucarii. Cred ca cineva acolo sus ma iubeste!

logo_new


Best kids. In gandul meu ma intreb daca e pentru copii mai buni sau ce e mai bun pentru copii? Oricum ar fi important e ca l-am gasit si e salvarea mea. Incep sa rasfoiesc paginile acestui magazin. Trebuie sa gasesc ceva cu care sa se poata juca amandoi fara sa se certe. Deci e vara, trebuie sa fac cumva sa ii scot din casa si sa le consum energia. In gonflabile si piscine  am gasit solutia perfecta. Este vorba de Toboganul de Apa Octopus. Are o lungime de 6 metri (deci se poate da si al mare pe el) si este perfect pentru curtea mea. Si le iau si niste seturi de constructii cu multe cuburi (150 de cuburi) in ideea ca de la astea nu au cum sa se bata cand isi vor construi garaje pentru masini. Sau au? Scutur din cap ca sa plece ideea asta, adaug produsele in cos si sper sa fi rezolvat problema. Macar temporar.

116166234

Am uitat sa va spun ca preturile sunt foarte bune si primesc produsele in 24-72 ore in zilele lucratoare. Deci la un calcul simplu mai am maxim 3 seri in care trebuie sa rezist ca sa nu o iau pe campie dupa fluturasi. Si bineinteles ca m-am uitat ce mai au pentru ca trbeuie sa fiu pregatita de potentialele viitoare certuri: triciclete si trotinete, Biciclete, vehicule cu pedale, vehicule cu acumulatori, vehicule fara pedale, role si skaboards (data viitoare le iau sigur cate o pereche de role ca sa le consum energia), casute si locuri de joaca. tobogane si leagane, zmee si jucarii zburatoare, jucarii de nisip si plaja. Multe de tot, deci am de unde alege tot timpul ca sa scap de stres. 

 

Deznodamantul: Se apropie sotul meu de mine si cu coada ochiului vede comanda facuta de mine. Cu un ranjet pe fata imi spune :

- Nu vreau sa te supar dar sper ca jucariile alea nu sunt doar pentru cel mic. Stii ca jucariile sunt my guilty pleasure!

Daca nu as tine la sanatatea mea mintala acum ar incepe un alt episod. Dar parca doresc sa mai intarzii putin intrarea mea la Balaceanca sa ca inspir si expir de cateva ori ca sa pot intra in starea Zen care ma ajuta sa rezist...si sa rezist...si sa rezist...Best Kids...Bine macar ca am un aliat! Nu duc singura aceasta lupta!

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu