miercuri, 6 august 2014

FIECARE USA DESCHIDE UN...UNIVERS

V-ati intrebat vreodata ce rol au usile in viata noastra? Fiecare dintre noi, eu, tu, am intalnit in viata multe...usi...La propriu si la figurat...Usi urate sau frumoase, usi deschise sau usi ferecate, usi elegante, nobile sau usi neslefuite, brute. Usi cu o frumusete aparte sau usi care nu pot fi incadrate intr-o anumita categorie fiind doar: interesante. Indiferent ca vorbim despre usi la propriu sau la figurat ele inseamna acelasi lucru: trecerea spre/ dinspre ceva...Fiecare usa deschide ceva...un univers...

Prima usa pe care mi-o amintesc nu era tocmai frumoasa si cu siguranta mi se parea uriasa pentru ca eram copil...Abia incepusem sa merg si usa imi limita de multe ori universul fiind inchisa...Nu stiam cum sa o deschid asa ca nu imi placea deloc de ea...Chiar si atunci cand era deschisa imi dadea batai de cap pentru ca nu ma sprijinea deloc cand vroiam sa ma tin de ea si imi mai punea si o piedica in cale, un prag mare si inalt peste care faceam eforturi sa pasesc - ma asezam jos ca sa pot trece peste el...Deci relatia mea cu usile nu incepuse tocmai cu dreptul...

Am mai crescut putin si a venit timpul sa dorm in camera mea...Uram sa dorm singura, uram intunericul care imi scotea la iveala toate spaimele si fricile...Asa ca uram usa inchisa si plangeam de multe ori in speranta ca mama o va lasa deschisa....

Am devenit adolescenta...Si lucrurile s-au schimbat...Vroiam intimitate, liniste, un spatiu numai al meu...Din acel moment usa a devenit cea mai buna prietena a mea...Usa imi ascundea visele, emotiile, iubirile...Ma ajuta sa ma separ de restul lumii si sa imi pot trai fericirea in tihna...

A urmat apoi gasirea printului, care conform traditiei m-a trecut pragul...Astfel usa a devenit martora a iubirii noastre, a legamantului nostru...

Ne- am mutat apoi la casa noastra...Usa de la casa nostra a fost cea mai frumoasa usa deoarece ne deschidea un univers, o noua viata...

Aveam cea mai importanta usa, usa de la casa, dar celelate usi (de la dormitor, de la camera viitorului nostru copil, de la living, de la baie, lipseau toate). Asa ca a trebuit sa cautam usile potrivite pentru noi.

Poate ai sa spui ca nu e un lucru important ca sunt doar usi, dar cand trebuie sa iti alegi usile (atat la propriu, cat si la figurat) trebuie sa o faci cu grija...Fiecare usa aleasa iti reprezinta personalitatea si iti marcheaza devenirea...Asa ca am cautat si am cautat pana am ajuns intr-un loc care stia perfect cat de importante sunt usile in viata noastraEXCLUSIVE DOORS.

Screen-Shot-2014-06-16-at-12.20.35


Este un univers al usilor in care gasesti atat de multe usi, atat de diferite, de speciale, incat trebuie sa cauti cu grija usa perfecta cu care sa te imprietenesti. Aici gasesti usi de interior (usi cu furnir natural, usi albe vopsite, usi laminate CPL, usi din sticla securizata), dar si usi de exterior (usi metalice antiefractie, usi cu rupere termica, usi rezistente la foc.)

Pentru universul nostru am ales niste usi de furnir natural...Ne-a atras lemnul pentru ca este un material natural, unic si modern...Se potriveste ca si caracteristici: caldura, comfort, individualitate cu personalitatea noastra si a casei noastre...

Privirile noastre au fost atrase de catre o usa de interior HGM cu furnir natural Cires American/ Nuc American. Ne-a placut structura tubulara cu rama de lemn masiv, tocul reglabil, balamalele cu camasa din teflon, broasca metalica...Perfecte pentru noi! 

Le-am si primit deja! Si lasa-ma sa iti spun un secret! Usile noastre sunt fermecate, sunt magice, sunt ...ale noastre...Fiecare usa deschide un univers...

P.S. Daca tot am intrat pe acest site unde am intalnit calitate si seriozitate ne-am propus pe viitor si o usa antiefractie...Pentru ca vrem sa fim siguri ca universul nostru este bine protejat. 

Pentru tine ce inseamna usile? Si ce fel de usi ai ales sau ai alege?

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu