miercuri, 13 august 2014

FERICIREA INCEPE IN DORMITOR! CU UN SOMN USOR!

Povestea incepe candva...Cam in momentul in care ne-am casatorit...Nu aveam prea multe (mai bine spus eram mandri posesori ai unui mare nimic) asa ca ne multumeam cu putin..Cand spun putin imi dau seama ca trebuia sa spun foarte putin...Am cumparat un pat de dormitor cu putin si o saltea de pat cu foarte putin...Bineinteles ca atata au si tinut...Dar sa va detaliez...Dupa aproximativ vreun an de zile de la cumparare salteaua noastra a inceput sa dea semne de oboseala...Nu ei, ca doar nu e sado masochista sa se chinuie singura, ci noua, celor care ne puneam somnul in bratele ei...Cum reusea acest lucru? Cu foarte mare succes!  Inca de cand te asezai in pat salteaua sa transforma in diverse forme de relief: in unele de foarte joasa altitudine, in altele de foarte inalta altitudine...Daca ar fi fost doar asta nici nu ar fi fost o problema atat de mare...Dar pe langa asta apela si la o alta metoda de chinuire a somnului nostru...Din 2 in 2 cm erau niste arcuri care s-au indoit intr-un asemenea hal incat, oricum ai fi schimbat pozitia, cel putin 1-2 arcuri iti intrau in zone in care nu aveau ce cauta...si uite asa dupa un chin de cateva luni sotul a venit cu solutia salvatoare: salteaua cea rea va fi pedepsita...De la bunica primisem drept zestre o plapuma facuta in casa. Avea vreo 10 cm grosime asa ca sotul se gandi ca cei 10 cm vor fi suficienti sa amortizele arcurile cu pricina si sa acopere macar putin formele de relief. Ca doar asa e romanul: "face din...bici!"Si de aici incepu alta etapa...Salteaua nu era fericita cu noua solutie propusa de noi asa ca ii dadea branci cat de des putea...Ne trezeam de cateva ori pe noapte pentru a pune la loc plapuma si pentru a ne putea continua somnul...Daca cineva ar fi fost de fata cu noi cu siguranta ar fi crezut ca se filmeaza o scena din cascadorii rasului...Dar nu, eram doar noi, doi sariti de pe fix, care ne luptam cu salteaua veche desi stiam ca nu avem nici o sansa sa iesim din aceasta batalie castigatori. Dimineata ne trezeam morti de oboseala, cu spatele in pioneze si cu o stare numai buna de culcat la loc ;)

Si uite asa dupa o incapatanare destul de lunga ne-a venit in sfarsit mintea la cap. Vorba cea Da-i, Doamne, romanului mintea de pe urma. Asa am inceput cautarea unui pat si a unei saltele care sa ne asigure un somn de nota 10. Ca tot auzisem noi ca fericirea incepe in dormitor, cu un somn usor. Pacat ca la noi nu fusese cazul! Inca!A, si uitasem sa va spun, ca daca tot ne-am desteptat (si la propriu si la figurat) eram hotarati sa nu ne mai multumim cu putin asa cum facusem in trecut. Macar din greseli sa invatam daca tot le facem, nu?

Asa am ajuns pe ramedepat.ro, nu intamplator, ci ghidati de Zeul Somnului, Hypnos, care pesemne ori s-a saturat de lipsa noastra de somn, ori cred ca i s-a facut mila de noi. 

Screen-Shot-2014-06-16-at-11.44.00

Am cotrobait fericiti, ca niste copii in magazinul de jucarii, printre paturile de lemn in cautarea patului potrivit pentru dormitorul nostru. M-am luat cu vorba si am uitat sa va spun ca si patul scartaia in toate felurile posibile sub umila noastra greutate- tin neaparat sa mentionez ca suntem niste supli (fara gluma) prin urmare tensiunea la care era supus nu era una de plans de mila...Dar, ma rog, daca atata a putut, noi nu putem schimba asta. Asa ca am ales un Pat din lemn cu sertare culoare cires, Stockholm. Patul ales de noi are un design atemporal, este construit din lemn masiv si MDF pe cadru de metal negru si cel mai important, respecta standardele de calitate care ii asigura durabilitatea.

pat-din-lemn-culoare-cires-stockholm

Dupa alegerea patului a urmat a doua etapa: alegerea saltelei. Asa am ajuns la niste saltele de care nici nu auzisem inaintesaltele americane, asa ca cu zambetul pe fata ne-am spus din priviri: daca tot nu traim visul american, macar sa il visam...Asa ca am ales Salteaua American Dream Memory cu o grosime de 34 cm la care am primit cadou Pernele Memory. Este un produs de lux dar daca am pierdut atatia ani de somn bun, ne-am gandit ca macar de acum inainte sa ne alintam cu somnul. Are arcuri ortopedice (gata cu spatele in pioneze), 6 cm de spuma Memory si 5 ani garantie. 

american-dream-memory-1200 (1)

Deci am pus cap la cap ingredientele unei retete de somn reusit: una bucata de pat de calitate, una bucata saltea American Dream Memory si doua bucati perne Memory! De aici start somn! Pana la urma acum putem verifica, pe bune, adevarul vorbei:

"Fericirea incepe in dormitor! Cu un somn usor!".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu