vineri, 8 august 2014

CUMPAR TIMP!SE POATE!!!!

Nu-mi ajunge timpul! Nu am timp! Cumpar timp! Daca ar exista un magazin care ar vinde timp la propriu eu as fi prima la rand...Si sunt convinsa ca randul ar fi lung de tot...

Traim intr-o lume in care toti suntem contracronometru...Toti alergam contra timp spre...spre...spre...Mereu auzim: Nu am timp! Daca as mai avea putin timp! Da-mi putin timp si termin...

Dar sa revenim din sfera abstracta spre lucruri mai lumesti...Nu stiu altii cum sunt dar eu sunt mereu contra cronometru...Sarcinile de facut (to do list cum zice englezu')  ma lovesc in permanenta cu viteza luminii si nici nu ma dezmeticesc bine ca in locul celor rezolvate apar altele...Sunt ca un balaur din poveste: tai una si in loc apar sapte...

Bineinteles incerc sa jonglez cu succes totul dar uneori nu ma incadrez in timp...Si de multe ori, desi sarcini vechi si noi bataie in jurul meu de nerabdarea de a fi rezolvate, imi iau putin timp pentru mine...Putin zic...pentru ca mult nu imi permit...

Dar uite ca am invatat sa jonglez inteligent si sa ma strecor alunecos ca un sarpe printre sarcini cumparandu-mi astfel timp pentru mine..Nu la propriu ci la figurat!

Sa va exemplific ca sa intelegeti mai bine ce spun.

Recent ai mei dragi parinti au considerat necesar ca pe langa apartamentul din dotare sa mai cumpere si o casa...la tara, bineinteles...

Asta ma duce cu gandul la versurile cantecului:

"Locuinta mea de vara e la tara/ Acolo era sa mor..."...

E valabil pentru mine doar ca se schimba putin datele: adica era sa mor, dar nu de dor, ci de stres cand am vazut ca superba locuinta de vara era aproape ingropata sub un maldar de gunoaie: scanduri vechi si rupte, obiecte mai mult sau mai putin identificabile (un soi de OZN-uri), resturi menajere...Bineteles trebuie sa privim partea buna a lucrurilor: avem casa, avem unde sa evadam, doar ca pana ajungem acolo (asta daca ajungem acolo) e cale lunga ...cam atat de lunga cat o tona de gunoaie...

Supusi acestei traume, neuronii mei au intrat instant in soc post-traumatic ...Deja aveau niste atacuri de panica gandindu-se ca au jonglat cat au jonglat, dar acum li s-a-nfundat...Adica aici nu e gluma...Cel putin o saptamana de munca si asta in scenariul cel mai optimist...

Dar...STOP...Am dat comanda de regrupare: Neuroni, luati pozitia! Am gasit solutia! Cumpar timp pentru noi! Cum? Pai scotocind prin sertarele mintii un neuron mai acatarii gasi un cuvant magic: VERTEX CLEANING. 

Ce o fi cu Vertex Cleaning? Unde am auzit de el? A, da! Incet, incet incep sa imi amintesc.

logo-Vertex-165x100


Vertex Cleaning este o firma de curatenie profesionala...O firma care ofera servicii de curatenie birouri, spatii comerciale si industriale si servicii de curatenie garsoniere, apartamente, casa/ vile. 


Deci exact locul perfect pentru mine...


Sun, imi raspunde cineva cu o voce placuta, ii spun problema mea si nici nu apuc bine sa ma dezmeticesc ca deja am o oferta incredibila...Nu imi vine sa cred ca am scapat atat de usor...Pretul este ireal, serviciile oferite de calitate si eu...eu pot sa imi iau timp liber pentru mine...


Deci maldarul de gunoaie dispare atat de usor? Doar apeland la servicii de curatenie locuinte?


Le dau si neuronilor mei putin timp liber pentru ca merita...Doar ei au venit cu ideea nu?


P.S. Daca si tu ai acelasi stres (nu ma refer musai la casa: aici ai si servicii de curatenie birou de exemplu),  solutia e acceasi VERTEX CLEANING. Asa intri si tu in clubul oamenilor care isi cumpara mai mult timp pentru ei. Pentru ca da! Se poate!


simbol_generala simbol_constructorsimbol_intretinere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu