vineri, 1 august 2014

CUM SCAPI DE SOARECI- PISICA SAU FIRMA DE DERATIZARE!

Am sa incep prin a va anunta ca am pisica...Si pe langa asta mai nou m-am pricopsit si cu un soricel...Si acum urmeaza o poveste cu soarecele si pisica...Poveste adevarata!

Pisica mea e din neamul pisicesc de rasa, adica se crede ca e mai "altfel" decat alte pisici... Fiul meu a botezat-o de mai multe ori pana acum asa ca nici acum nu stim sigur cum o cheama (Miki, Minnie, Tia, Dia, Fetita) Cert e un lucru e o pisica frumoasa, ne e draga si ne-am pricopsit cu ea probabil pentru ca asa trebuia (am gasit-o pe strada abandonata si de atunci s-a lipit de noi). Dar mai bine sa v-o prezint! Faceti cunostinta cu Tia (asa e strigata cel mai des).

10440861_1470305196542199_195495570598313806_n

 

Cam in aceeasi perioada ne-am pricopsit si cu un soarece...Cum a reusit un soricel de numai vreo 5 cm sa urce 4 etaje nu ma intrebati! Mi-am pus si eu intrebarea aceasta si nu am gasit nici pana acum un raspuns. Cert e faptul ca asa inceput circul la noi in casa. 

Eu sunt ingrozita de soareci! Numai gandul ca un soarece umbla liber si nestingherit prin casa mea imi provoaca repulsie si un stres inimaginabil...Plus ca aveam deja cosmaruri in care soricelul isi invita si rudele la petrecere in casa mea! Brrr!!!Tot ce era comestibil a fost varat in frigider, vesela era dezinfectata zilnic inainte de fiecare masa si totul era curatat  cu sfintenie pentru a sterge orice urma de plimbare nocturna a musafirului nepoftit.

Din experienta mea stiu ca pisicile stiu si pot sa prinda soareci. Ei bine Tia mi-a demonstrat exact contrariul! De cand a aparut soricelul in casa noastra nu face altceva decat sa miorlaie necajita ca si cum mi-ar spune mie sa fac ceva? De multe ori ma uitam la ea si ii spuneam:

"Pai esti pisica! Ia fa-ti treaba! Ce te tot plangi? Si pana la urma e un amarat de soricel! La treaba! Faci neamul pisicesc de rusine!"

De unde! Monologurile mele nu au dat nici un rezultat decat o mioraiala continua, enervanta, fara scop. Convinsa de abilitatile pisicii mele de a prinde soareci ( abilitati care lipsesc cu desavarsire) mi-am dat seama ca trebuie sa rezolv problema intr-o alta maniera. Nici nu se punea problema sa apelez la clasica otrava pentru soareci sau la lipiciul pe care soriceii se lipesc deoarece pisica mea nu lasa nimic necercetat si astfel siguranta ei ar fi fost pusa in pericol.

Solutia? O firma de deratizare este exact ceea ce am eu nevoie. O firma ce ofera servicii profesioniste de deratizare, care sa ma scape de stres si de problema neprevazuta.

10309129_394898413972399_5414563444715161592_n


Compania DDD este o firma specializata ce are experienta si dispune de aparatura de ultima generatie. Trebuie doar sa suni la 021/9662, sa spui ce problema ai si cineva iti va face un plan personalizat, oferindu-ti o solutie eficienta indiferent de problema pe care o ai.


Si uite asa au venit, au rezolvat si au plecat. Repede si eficient! Problema mea a disparut la fel de repede cum a si aparut! Slava Domnului ca exista firme de deratizare altfel apartamentul nostru era pana acum loc de joaca pentru un neam  soricesc extins (ca doar stim cu totii cat de eficienti sunt soarecii cand vine vorba de inmultire). Cu ajutorul firmei de deratizare DDD mi-am recastigat casa si pot in sfarsit sa respir linistita.


P.S. Din cand in cand ii mai amintesc pisicii mele de faptul ca nu merita sa faca parte din neamul pisicesc din moment ce nu i-a aratat nici macar o laba soarecelui nepoftit! 


mice03 (1)stop


Articol scris în campania “DDD”  din cadrul competiţiei Vara Bloggerilor/BlogAwards.

2 comentarii:

  1. […] CUM SCAPI DE SOARECI- PISICA SAU FIRMA DE DERATIZARE! […]

    RăspundețiȘtergere
  2. nu mai sunt nici pisicile ce au fost...s-au modernizat si ele...prin urmare alegerea e simpla: firma de deratizare, clar!

    RăspundețiȘtergere