luni, 18 august 2014

CUM SA TE IMBRACI ACCESIBIL SI FRUMOS DE SUS SI PANA JOS!!!

Vreau sa te anunt inca de la inceput ca asta este o poveste despre barbati...bine si despre femei...si despre cum vorbesc doua limbi diferite...si cum sunt ei de pe planete diferite...Si despre...dar sa nu lungim vorba ca vorba lunga e saracia omului...Povestea se deruleaza ca o discutie intre un EL si o EA inainte de plecarea in vacanta:

EA, trista, oftand, cu ochii mari in care joaca deja lacrimi: Vai, iti dai seama cat am asteptat vacanta asta! Si acum! Acum sunt atata de nefericita!

EL, cu ochii mari (imi vine sa zic ca de bou dar ma abtin) neintelegand nimic inca de la inceputul acestei discutii: Cum sa fii nefericita draga mea? Pai nu ti-am cumparat exact vacanta pe care ti-ai dorit-o (pe banii aia imi puteam cumpara play-station-ul ala ultimul racnet si un laptop de ultima generatie) ? Ce ai mai putea sa iti doresti?

EA: Pai vezi dragul meu ai dreptate. Este vacanta perfecta, este exact ce mi-am visat! Dar am o problema :( Mare problema.

EL, incepand sa faca broboane de transpiratie pe frunte: Ce problema draga mea ?

EA: Pai uita-te si tu! Vacanta asta e de vis! Si eu nu am cu ce sa ma imbrac. Cum ma duc imbracata in vacanta ca o ....Cenusareasa? Pai nu sunt eu o printesa? Printesa ta?

10620181_10152224629070880_1456307021768371111_o


EL, cu glasul tremurand deja: Tocmai iubita mea. Esti o printesa! Iti sta bine cu orice te-ai imbraca. Si apoi haide sa deschidem dressingul...Nici un ac nu mai poti vari acolo...Cum sa nu ai cu ce sa te imbraci?

EA, la fel de trista: Uita-te si tu! Am rochita asta superba si nici o pereche de pantofi cu care sa o asortez. Si camasuta asta...nici o fusta care sa mearga la ea...

EL: Dar...

EA: Nici un dar...Daruri ar trebui sa imi faci tu mai des...sa imi arati ca ma apreciezi , ca doar merit...dar sa revenim la subiect! Uite sandalele astea merg doar la rochita aia cu buline...La cea rosie nu merg pentru ca au culori diferite si nu fac parte din acelasi stil: sandalele sunt elegante, in timp ce rochita rosie e casual.

EL: Draga mea sunt convinsa ca le putem combina cumva, doar nu o sa mergem in concediu fara bani.

EA, cu ochii in lacrimi: Vezi, exact ce iti spuneam, nu ma intelegi niciodata. Voi barbatii sunteti toti niste...Nici nu stiu cum sa va zic...Habar n-aveti cat inseamna femeia pentru voi...Fara noi ati fi ...praf...si incepe un plans 

EL, deja dand semne vadite de regret ca a inceput discutia: Scumpa mea nu mai plange. Ce trebuie sa fac ca sa nu mai plangi? Uite poti sa iti comanzi tot ce iti doresti. Printesa trebuie sa aiba haine in vacanta. Ca doar nu o sa mearga imbracata ca o Cenusareasa...Ii intinde o batista.

EA, deja cu un inceput de zambet pe fata: Iubitul meu, cum stii tu sa ma faci fericita, nimeni nu stie. Ma duc acum sa imi comand hainutele. Hai si tu cu mine sa ne uitam amandoi.

EL, avand in vedere plansul de adineaori se simte pe muchie de cutit asa ca cu glas tremurat ii spune: Sigur draga mea, ne uitam impreuna! (sper sa nu dureze 10 ore si sa nu imi lase vant in buzunare).

EA: Vezi dragul meu. Intram pe miniprix.ro. Au aici niste preturi fenomenale. Stai sa vezi. Trebuie sa intram la haine si incaltaminte dama si de aici trebuie sa iti arat rochiile. Sunt absolut superbe! Demne de o printesa.

DSC_057110390085_10152132042860880_866550700299554865_n10277655_10152137132200880_331219891156049738_n


 

EA: Uite cat sunt de frumoase. La cea albastra am sandalutele astea si se asorteaza pefect. Iar la rochita cu dungi am sandalutele albe, cumparate inainte de vacanta trecuta, le mai tii minte? Si ca sa vezi cat de mult te iubesc m-am gandit si la tine. Uite un tricou perfect pentru vacanta!

10448735_10152139165850880_7903067142856451345_n


EL: Mie nu imi trebuie nimic iubito. sa fii tu fericita si atat!

EA: Pai sunt. Daca iti cumpar si tie! Doar nu o sa mergi imbracat cu acealeasi haine. Trebuie si tu sa fii bine imbracat doar o sa fii la bratul unei printese nu?

EL: Da, draga mea! Pune produsele in cos  sa vedem cat avem de platit!(simt nevoia sa zic un Doamne ajuta sa nu fie foarte mare suma!!!) Doamne, chiar ai grija de mine! Doar atat? Am scapat asa de ieftin!!! Se pare ca avea dreptate printesa cand spunea ca pe Miniprix te imbraci accesibil si frumos de sus si pana jos! Are dreptate chiar daca nu o sa o recunosc pentru ca si asa are  impresia ca stie tot si ca are mereu dreptate. A,  si ceva interesant. "Miniprix la purtator". Ce aplicatie interesanta si gratuita. Trebuie neaparat sa o descarc pe smartphoneul meu pentru a fi la curent noutățile și promoțiile din magazin. Asa am sa ii fac din cand in cand printesei cate o supriza. Sa nu mai aud de ...dar! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu