marți, 5 august 2014

CUM NE-AM RENOVAT SINGURI APARTAMENTUL!

In sfarsit la casa noastra! Spun asta pentru ca, dupa cativa ani destul de lungi de asteptari, ne-am cumparat in sfarsit un apartament, al nostru! Casuta noastra, cum ne place sa o alintam cu drag si mandrie. Ne-am bucurat ca niste copii ca in sfarsit visul ni s-a indeplinit. Dar apoi ne-am dat seama ca acest vis are nevoie de putina slefuire, de putina stralucire! La ce ma gandesc? Pai apartamentul trebuie renovat astfel incat sa fie locul perfect pentru ca aici se desfasoara cea mai mare parte din viata noastra. 

Inca de la inceput ne-am luat cu mainile de cap gandindu-ne la efortul colosal pe care va trebui sa il depunem pentru a realiza ceea ce ne-am propus....Dar cum motivatia era mare ne-am pus pe treaba. 

Am realizat o lista cu tot ce trebuia facut in apartament, iar apoi o lista cu materialele care ne erau necesare pentru a realiza acele lucrari. Necesarul de materiale era destul de lung asa ca am inceput sa ne punem problema daca fondurile de care dispuneam vor fi suficiente pentru a cumpara tot. Ne-a fost destul de clar ca pentru a ne incadra in buget trebuie sa gasim un magazin care sa aiba preturi bune si oferte multee....

Magazinele locale de profil sunt destul de putine asa ca tin cu dintii de preturi asa ca le-am taiat din start de pe lista. Am ramas asadar cu optiunea cumpararii online. 

Asa am ajuns pe arabesque.ro, un magazin online ce comercializeaza materiale de constructii si finisaje.

logo_arabesque13 (1)camion2

 

Am inceput prin a face cont de utilizator. Am rezolvat asta simplu, rapid in doar 2 minute. Apoi am inceput sa navigheam in cautarea celor necesare noua. Navigharea pe acest site este foarte usoara deoarece in partea stanga ai ordonate toate materialele, frumos pe categorii:

  • materiale pentru structura

  • gips- carton, tavane casetate

  • finisaje

  • parchet, lambriuri, OSB

  • instalatii sanitare si termice

  • echipamente electrice

  • pal melaminat, blaturi

  • feronerie si accesorii pentru mobilier

  • acoperisuri si hidroizolatii


Am zambit fericiti! Cu atatea materiale pe stoc e imposibil sa nu gasim aici tot ce ne trebuie.

Am adaugat incet incet in cos gips-carton si tavane casetate, apoi ne-am ales finisajele de care aveam nevoie si nu am uitat sa comandam si parchetul deoarece apartamentul nostru are nevoie de o fata noua.

Noi am comandat engross pentru ca avem multe de renovat si de pus la punct, dar se poate comanda si en retail, deoarece chiar si asa preturile la produse sunt imbatabile. Comanda am facut-o cu zambetul pe buze deoarece scapasem de corvoada, stresul si nervii alergarii din magazin in magazin, de stresul de a nu gasi totul in acelasi loc. Este atat de simplu! Pui in cos ceea ce ai nevoie, dai comanda si gata. Restul il face echipa arabesque care e mereu la dispozitia ta. Hai sa iti vand cateva ponturi legate de arabesque:

  • preturile sunt foarte avantajoase

  • comanda online se face foarte simplu si asa scapi de alergarea de la magazin la magazin, din depozit in depozit

  • poti comanda engross, dar si en retail

  • gasesti absolut orice deoarece au un portofoliu bogat de materiale

  • daca ti-e greu sa alegi ai parte de consiliere tehnica

  • ai posibilitatea de a plati cu card de rata: Card Avantaj, BT Star, BRD Finance

  • costurile de transport sunt modice

  • transportul este foarte rapid (in 80 % din cazuri materialele ajung la client in 24 de ore, adica a doua zi).


Este un magazin de incredere, care iti ofera servicii profesioniste, pe care vi-l recomand cu drag. Cu ajutorul lor visul nostru a fost slefuit pana la stralucirea pe care ne-o doream. Cu ajutorul lor noi ne-am renovat singuri apartamentul. Tu? 

logo_trusted


 

 

 

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu