duminică, 3 august 2014

CUM MI-AU SCHIMBAT VIATA LENTILELE DE CONTACT!

Salut! Sunt eu ochelarista! Aragazul cu patru ochi de care radeati toti in copilarie! Nici nu stii cat am suferit din cauza ta. Uneori nici nu vroiam sa ies afara sa ma joc. Cu tine nu stiam niciodata cand vei incepe iar sa ma jignesti. Stiu ai sa spui ca nu aveai nici o vinam, ca erai un copil prostut. Dar nici eu nu aveam nici o vina. Ochii mei aveau nevoie de ajutor asa ca eram obligat sa port acei ochelari. Ii uram. Toate glumele pe seama mea m-au durut enorm in copilarie si au lasat amintiri neplacute si urme. 

Acum sunt un adult echilibrat, matur. Si totusi! Cand am aflat ca am o alternativa la ochelarii clasici m-am bucurat ca un copil.

logo


Pe optiness.ro am gasit solutia la problema mea, problema veche de ani de zile. Am cautat cu infrigurare printre multitudinea de lentile: lentile de contact Eyelove, lentile de contact Acuvue, lentile de contact Air Optix, lentile de contact Biofinity, lentile de contact Pure Vision, lentile de contact Soflens, lentile de contact Dailies, lentile de contact ProClear, lentile de contact Freshlook. 

Am ales din categoria lentile de contact progresive si m-am oprit asupra lentilelor Air Optix Aqua Multifocal care imi ofera o vedere mai clara si ma scapa de corvoada purtarii ochelarilor. 

air_optix_aqua_multifocal_top


Iar pentru ocazii speciale am ales lentile de contact colorate pentru ca acum, spre deosebire de copilarie, imi place sa ies in evidenta, sa fiu in centrul atentiei.

Glow_Pink_top qey6659gr-glow-green-contacts-m

 

Le port cu placere, cu usurinta, cu naturalete. Ascund de ochii altora problema mea. Imi dau posibilitatea sa spun ca am o problema doar atunci cand vreau eu si doar cui vreau eu. 

Pe optiness ai reduceri de pana la 10 %, cel mai mic pret garantat sau iti primesti banii inapoi si livrare gratuita pentru orice comanda. 

Daca si tu ai o problema sau pur si simplu vrei o schimbare in viata ta ai gasit locul potrivit. Nici nu stii cat mi-au schimbat mie viata lentilele de contact! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu