sâmbătă, 2 august 2014

CONCEDIUL INCEPE PE STRADA IT!

 A venit vara! Uraaa! Mergem in vacanta! Pana aici totul e perfect! 

Insa de aici apare o problema! Daca pana acum in fiecare an stiam cu cel putin 2-3 luni inainte unde vom merge in concediu anul acesta vacanta ne-a luat prin surprindere. Destinatia exacta am aflat-o cu o zi inainte! Cam din scurt, zic eu! 

Sotul meu nu avea nici un stres! Doar el nu are nevoie decat de hainele de pe el si de cateva gadgeturi pentru a fi fericit. Asa ca isi face bagajul in exact... 5 minute...

Bine acum sa nu intelegeti ca ma plang! E bine asa! Va inchipuiti ce ar iesi daca ar fi si el ca mine! Mie imi trebuie nspe mii de lucruri si mereu cand ajung in concediu constat ca ar fi fost bine sa mai pun si altele in bagaj ca totul sa fie perfect. 

Asa ca din dorinta de a evita situatia in care ma trezesc in concediu ca imi lipseste ceva am adoptat o tactica care da rezultate satisfacatoare (nu e eficienta 100% dar e mai ok decat alte tactici). Deschid geamantanul, il postez in mijlocul casei cu cel putin o saptamana inainte de data stabilita pentru plecare si incep sa arunc diverse lucruri in el pe masura ce imi amintesc sau imi dau seama ca am avea nevoie de ele in concediu. Sotul spune ca sunt un pic "cu capu", dar experientele anterioare care s-au soldat certuri aprige l-au invatat ca trebuie sa iti tina gura si sa ma lase in voia mea. Si asa incepe facutul bagajelor! Cand in primul geamantan nu mai poti viri nici un ac, in mijlocul casei isi face aparitia un al doilea si tot asa spre disperarea sotului meu care incearca cu voce gatuita sa imi reaminteasca ca avem masina, nu dubita sau microbuz. Dar niste sageti aruncate inspre el il conving sa se faca mic si sa stea in coltul lui si Dumnezeu cu mila. In ziua in care trebuie sa plecam indrazneste sa spuna:"-  Cum sa pun eu toate astea in masina!" In 2 secunde ii e clar ca mai bine tacea pentru ca deja se simte in focul mitralierei:"- Macar atata sa faci si tu! Eu le-am facut, o saptamana am muncit la ele si tu nu esti in stare nici macar sa le faci loc? Ia scuteste-ma! La treaba! Sa nu mai aud nici mrr!"

Faptul ca anul acesta am aflat cu o zi inainte destinatia de concediu ii starneste sotului meu un zambet pe dinauntru.Spera, in adancul inimii lui, ca intr-o zi nu voi putea aduna atatea mormane de lucruri de dus in concediu cat intr-o saptamana!

Bineinteles ca in timp ce el zambea satisfacut, pe mine ma treceau toate caldurile si asta nu doar de la vara asta torida, ci de la stresul de a pune intr-o zi in bagaje cat intr-o saptamana. Dupa cateva minute in care in minte mi s-a ingramadit zeci de solutii in care sa ma misc ca in filme pe rapid inainte m-am calmat, m-am adunat si am trecut la treaba! In cateva ore bagajul era facut (e adevarat ca ocupa mai putin loc pentru ca intr-o zi nu imi amintesc tot ce trebuie, dar asta e). 

Si daca tot am terminat tin sa il anunt pe sotul meu ca a venit si curierul. Exact la tanc! "- Du-te si plateste coletul! " ii spun. Vazandu-ma cu parul valvoi, ochii plini de sageti, mai ceva ca vrajitoarele din Salem (numai matura imi lipsea) nici nu indrazneste sa ma intrebe ce e in colet. Cu coada ochiului i-am vazut doar tremuratul mainii cand a trebuit sa achite taxa ramburs. Cred ca se si gandea ca am cumparat iar o tona de haine si se intreba unde o sa le mai ingramadesc si pe alea,  ca doar dulapul din dormitor scartaie din toate incheieturile sub povara pe care abia o mai poate duce. 

Spre suprinderea lui cand deschide coletul da cu ochii de altceva. Nu ii vine sa creada! Se uita ba la mine, ba la colet! Nici voce nu mai are!

Supriza! Pentru ca tot se apropia ziua lui m-am gandit sa ii fac un cadou in avans si sa ii comand un telefon. Asa impusc doi iepuri dintr-o data: cadoul de ziua lui si jucaria perfecta pentru a-l tine ocupat in concediu. Cautand prin diversitatea de  telefoane existente  am gasit un telefon Nokia Lumia pe care si-l dorea de atata timp. 

watermark (1)


Bineinteles in colet pe langa telefonul lui tati, mai era si o tableta pentru cel mic (asa ma asigur ca nu se ciondanesc in vacanta - fiecare are jucaria lui). Tableta am ales-o de aici si am ales una de calitate Sony pentru ca stiu ca in momentul in care cei doi se vor plictisi de jucaria proprie vor face schimb cu celalalt. Asa ca trebuie sa fiu desteapta pentru a-i tine ocupati pe amandoi cat mai mult timp. Sunt gadgeturile care nu trebuie sa iti lipseasca din bagaj daca vrei o vacanta reusita.


watermark (2)


Dar sa ne intoarcem la nedumerirea sotului meu! Ma enerveaza si flateaza in acelasi timp, asa ca nu ma pot abtine si ii spun:


" - Ce casti ochii asa?Inchide gura ca intra musca! Stiu ca credeai altfel,  dar te anunt ca te-ai inselat! Ti-a luat zana, nu vrajitoare! " 


Si uite asa vacanta noastra incepe pe Strada It! Nice, nu?


logo1


4 comentarii:

  1. Ce poveste funny. Multumim pentru ca ai impartasit-o cu noi. EU personal, sunt inebunita dupa gadget-uri si imi place sa testez cele mai noi aparitii pe piata. Voi accesa site-ul pe care l-ai prezentat. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador si imi place sa am cele mai noi gadget-uri iar articolul tau este foarte bune! multumesc pentru acest articol foarte interesant!

    RăspundețiȘtergere
  3. […] IT unde cu acest articol http://scumpetea.wordpress.com/2014/08/02/concediul-incepe-pe-strada-it/ si nota 14.19 am obtinut locul III = Tableta UTOK 1000 D […]

    RăspundețiȘtergere
  4. Site-ul este foarte bun si am fost foarte multumita de articolul postat de tine! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere