joi, 14 august 2014

CEL MAI UTIL CADOU PROMOTIONAL PRIMIT !

Am sa incep cu sintagma foarte cunoscuta si pe care o auzim destul de des in tot mai multe situatii: "Clientul nostru- stapanul nostru!". De aici pleaca succesul oricarei afaceri. Pana la urma succesul afacerii tale se reflecta in numarul clientilor multumiti. Daca esti si tu de acord cu aceasta sintagma cu siguranta ai facut deja primul pas spre o afacere de succes.

Studiile realizate in domeniu ne arata cat de importanta este relatia cu clientul in orice afacere. Se spune ca este mult mai usor sa fidelizezi un client decat sa il atragi: un client loial firmei este de 10 ori mai valoros decat unul la prima achizitie. Asadar relatia cu clientul ar trebui sa constituie o prioritate pentru orice firma

Cum construim insa aceasta relatie?

Una dintre metodele cel mai des intalnite (incidenta ei merge mana in mana cu eficienta ei) este oferirea de obiecte promotionale clientilor. Acestea ii transmit ideea ca este important si in acelasi timp creeaza o legatura trainica intre el si firma respectiva.

Ce fel de obiecte promotionale oferim?

Cred ca fiecare dintre noi, stie din proprie experienta, ca unele obiecte promotionale sunt inutile iar altele foarte utile. Si bineinteles le apreciem cu totii pe cele utile.

De exemplu o modalitate clasica de promovare a firmei, si implicit de de comunicare cu clientii, o reprezentau emailurile, felicitarile sau pliantele. Stim cu totii cat sunt de lipsite de eficienta toate acestea (de multe ori emailurile ajung in trash, felicitarile aruncate printr-un sertar si pliantele aruncate in cosul de gunoi).

Printre cele mai utile obiecte promotionale pe care le-am primit eu se numara o mapa pentru documente (de calitate, din piele) pe care inca o mai am, un ceas de birou cu sigla firmei ce mi l-a oferit si un suport de creioane...Inca le mai am pe toate si le folosesc cu drag pentru ca imi sunt utile si ma ajuta in activitatea de zi cu zi.

Asadar obiectele promotionale utile au un destin clar: raman langa client si sunt un fel de remainder zilnic al relatiei lui cu firma ce i le-a oferit. Bineinteles ca am primit si alte obiecte promotionale utile precum: plase, sacose, brichete, pixuri, tricouri, calendare, agende etc.

De curand am descoperit un site, PROMOTION.EU, care are ca misiune crearea si oferirea de obiecte promotionale utile. Dar nu oricum, ci la standarde profesioniste. 

De exemplu un obiect tot mai des utilizat in zilele noastre, un must have al oricarui buzunar sau genti, este stik-ul USB. Pe Promotion.eu gasiti Stick USB memorie Deauville cu twist personalizat. Este o idee inedita si un obiect promotional care cu siguranta este util pe termen lung, deci va crea o legatura pe termen lung cu clientul, ceea ce ne si dorim.

Un alt obiect promotional foarte util din punctul meu de vedere este un suport pentru carti de vizita personalizat. Este util, elegant si mereu in atentia celui care il poarta.

Bineinteles daca intrati pe Promotion.eu veti fi uimiti de diversitatea de obiecte promotionale oferite si de metodele profesionale de personalizare a acestor obiecte promotionale. Veti gasi obiecte promotionale pentru casa si amenajari, timp liber si relaxare, genti si articole de calatorie, ceasuri, unelte si scule, accesorii birou si gadgeturi, textile, instrumente de scris & premium. 

Ramane doar sa stabilesti ce obiect promotional reprezinta cel mai bine afacerea ta si sa il comanzi. Succesul e in mainile tale!

 

Un comentariu:

  1. […] Promotion unde cu acest articol http://scumpetea.wordpress.com/2014/08/14/cel-mai-util-cadou-promotional-primit/ si nota 14.55 am obtinut locul III =200 […]

    RăspundețiȘtergere