miercuri, 6 august 2014

BLIDE, STRACHINI, STERGARE- MADE IN ROMANIA!

Leaganul copilariei mele a fost...tara...Am crescut la tara! Si acum imi simt sufletul tremurand de emotie, de bucurie cand ma gandesc la copilaria petrecuta la tara...

Am crescut printre icoanele pictate pe sticla din casa bunicii, printre blidele cu motiv traditional agatate pe perete si deasupra lor avand stergare tesute in razboi, tin si acum minte paturile tesute in razboi, tin si acum minte cearceafurile de in, ia traditionala si opincile pe care le incaltam ori de cate ori era o sarbatoare importanta si mergeam tot satul la biserica sa ne inchinam. Mi-e dor de painea facuta pe vatra in cuptor, mi-e dor de sarmalele pe care le facea bunica in strachina de lut, mi-e dor de acele vremuri...

A venit o perioada in care parca ne era rusine cu obiectele vechi din casa bunicii, cu blidele si paharele din lut, dorindu-ne eleganta si stralucirea unor obiecte noi, fara valoare insa...

Acum dupa mult timp, am revenit la obiectele traditionale...Acum am inceput sa imi iubesc din nou tara...Am invatat iubirea de tara in copilarie, la tara....Bunica ne-a invatat ca tara ne e leagan si ca tot ce ne inconjoara e al nostru, deci trebuie sa avem grija de fiecare lucru din jur...Iubirea de tara se invata...Si daca ai in suflet aceasta samanta sadita nu o poti uita niciodata...Poate fi latenta, dar tot izvoraste in anumite momente cruciale ...

De acceea am descoperit recent cu uimire, cu bucurie si totodata cu mandrie un site unde Romania e la ea acasa. Aici Romania se intinde in toata splendoarea ei, aici Romania ne invata sa o iubim din nou pentru ca avem de ce si pentru ca merita si meritam!

logo (1)


Romania produce lucruri de valoare. Asa ca pe acest site s-au reunit mestesugari  care stiu meseria din mosi stramosi, care fac produse trainice, frumoase, bine lucrate.


Care este caracterizarea acesti magazin online?


" Ne plac acele lucruri realizate cu măiestrie, dar şi cu suflet. Ceramica, lemnul, pânza sau covoarele create în fabrici cu tehnologii moderne, de către oamenii din România."


Pe maderomania.ro gasesti producatori precum: Apulum Alba Iulia, Cromadi pucioasa, Fairmar SA Baia Mare, Icos Sibiu, Minet Comf Ramnicu Valcea, Mobilserco Vaslui, Nova Brand Satu Mare, Sortilemn Gherla, Vitrometan Medias.


Aici gasesti o gama variata de categorii si produse:




  • accesorii pentru masa: ceai si cafea, decoratiuni, farfurii si textile pentru masa, [ahare, cani si accesorii pentru bauturi, tacamuri,

  • bucatarie:  scaune si mese

  • camera de zi: canapele si fotolii

  • dormitor: lenjerii de pat, paturi si noptiere, perne si pilote, saltele si protectii saltele

  • hol

  • office

  • pentru copii: mobilier copii, pentru patut

  • sufragerie: mese si scaune

  • accesorii catei

  • Horeca: decoratiuni, mobilier, pahare, cani si accesorii pentru bauturi, tacamuri si vesela


In cautarea trairilor din copilarie mi-am scaldat ochii cu produse autentice, romanesti, care merita toata aprecierea noastra. Strainii apreciaza din ce in ce mai mult produsele nostre romanesti asa ca incep sa ma intreb noi cand vom deschide ochii sa vedem adevarata lor valoare? Si cand ne vom da seama ca fiecare produs romanesc cumparat e o picatura de sange turnata in venele acestei tari...Atsfel aceasta tara prinde viata, renaste! Cum? Prin noi, pentru noi! Pentru ca noi suntem Romania.

Asa ca eu am pus deja ochii pe cateva produse de mobilier si pe cateva decoratiuni care ma ajuta sa recreez cadrul copilariei mele. 

19da7682b7d1996049dec259507b7e610c23736fcb9bf21b5bc9aa139e946d09

Ma bucur din suflet ca am intalnit acest loc minunat si vi-l recomand cu drag voua celor care ati invatat sa iubiti Romania, dar si voua, care vreti sa invatati sa o iubiti!

 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu