duminică, 27 iulie 2014

SPIRULINA PULBERE ORGANICA BIO DE LA NATURYA- UN PAS MARE PENTRU SANATATEA TA!

In ceea ce priveste sanatatea am constatat ca pot imparti oamenii in 3 categorii:

1. cei carora nu le pasa de sanatatea lor

2. cei carora le pasa de sanatatea lor intr-o oarecare masura, dar nu fac eforturi deosebite in acest sens

3. cei carora le pasa de sanatatea lor si fac eforturi considerabile in acest sens.

Traseul meu in viata a fost urmatorul:

  • in adolescenta am facut parte din prima categorie (doar eram la vremea in care toata lumea era a mea si totul mi se cuvenea): consumam orice, sportul mi se parea un efort prea mare si nejustificat si oricum aveam sanatatea, deci de ce sa o mai caut?

  • dupa ce m-am maturizat putin am trecut in a doua categorie: parca a inceput sa imi pese cat de cat de sanatatea mea,  dar nu suficient de mult incat sa trec la fapte

  • acum, cand am mai adunat cativa ani pe umeri, am inceput intra-adevar sa fiu preocupata de sanatatea mea si sa fac eforturi in acest sens: sa consum alimente sanatoase, sa fac sport, sa evit lucrurile "rele" pentru sanatatea mea. Doar e a mea si trebuie sa am grija de ea, nu?


Asa ca mai nou studiez, ma informez, ma documentez si consum produse naturiste. Asa am descoperit  www.vegis.ro,  un magazin online cu profil naturist, care s-a nascut din colaborarea dintre Dacia Plant si Libris. Aici te bucuri de beneficiile plantelor, simti ca ai forta, ca ai buna-dispozitie si ca poti realiza tot ce ti-ai propus de-a lungul zilei pentru ca ai destula energie.

374515_433377326762599_1181896467_n


Aici am gasit multe produse naturiste importante pentru sanatatea mea. De exemplu Spirulina Pulbere Organica/BIO Naturya.

Ce este spirulina?

Este alga verde-albastruie de origine straveche se cultiva in mod sustenabil in cadrul unor bazine cu apa proaspata, aflate in aer liber. Este o resursa naturala de proteine, aminoacizi esentiali si minerale.
Se poate amesteca cu fructe proaspete, pentru a putea obtine un shake proteic verde. Ba chiar mai mult, pentru un plus de valoare nutritionala se poate adauga in diverse tipuri de sosuri. Spirulina Naturya este cultivata in bazine in aer liber, unde apa limpede impreuna cu stralucirea soarelui, permit acestei alge sa se inmulteasca rapid, daruindu-ne astfel o sursa naturala bogata de proteine, vitamine si minerale.

582802


De ce sa consumam spirulina? Pentru nenumaratele beneficii:

  • contine 65% proteine si aminoacizi esentiali inclusiv acodul gamalinoleic (GLA) recunoscuta pentru efectul antiinflamator

  • contine Omega3-6-9 in special Omega 3

  • Este extrem de bogata in clorofila care ajuta la eliminarea toxinelor din sange si ajuta la intarirea sistemului imunitar

  • Are o concentratie mare de fier usor asimilabil fiind foarte buna in timpul sarcinii sau pentru anemie deoarece nu provoaca constipatie

  • Este o excelenta sursa de nutrienti incluzand conform Wikipedia: „ Spirulina contine vitaminele B1 (tiamina), B2(riboflavina), B3 (niacina), B6 (piridoxina), B9 (acid folic), vitamina C, vitamina D, vitamina A si vitamina E. Este de asemenea o buna sursa de potasiu, calciu, crom, cupru, fier si magneziu.

  • In urma testelor s-a demonstrat ca Spirulina are un nivel ORAC (Capacitate de absorbtie a Radicalilor de Oxygen) de peste 24,000 ceea ce este de 4 ori scorul Orac al afinelor. Acest scor este folosit pentru a masura capacitatea antioxidanta si concentratia sa in diferite tipuri de alimente.

  • Spirulina este de asemenea incredibil de bogata in calciu avand de 26 de ori mai mult calciu decat in lapte, fiind excelenta pentru copii, batrani si perioada sarcinii.

  • Unele studii au aratata ca spirulina este buna in cazul alergiilor sau reactiilor alergice.

  • Continutul de fosfor al spirulinei il fac ideal pentru regimul de remineralizarea dintilor

  • Unele dovezi arata ca spirulina lupta cu isotopii radioactivi facand-o folositoare in cazul expunerii la radioactivitate sau terapiei cu radiatii.

  • Proteinele din spirulina sunt foarte asimilabile avand o rata de utilizare intre 50-61%.

  • Spirulina poate contracara si elimina metalele grele din oraganism

  • Poate creste rata de ardere a grasimilor in timpul activitatii fizice


Spirulina pulbere organica/bio este produsa de NATURYA, unul dintre liderii europeni de superalimente - pulberi organice, si care ofera produse exceptionale pentru sanatatea noastra, 100% naturale, fara gluten, aditivi, coloranti sau conservanti usor de asimilat de catre organism. 

naturya


Tu in ce categorie te incadrezi? Si ce faci pentru sanatatea ta? 

Articol scris în campania “VEGIS”  din cadrul competiţiei Vara Bloggerilor/BlogAwards .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu