joi, 24 iulie 2014

POVESTE CU FIARE...DE CALCAT!

mainlogo-phi


Povestea incepe cu ceva ani in urma...Ne-am cunoscut la facultate, ne-am placut, ne-am iubit si “ne-am luat”...De aici incepe povestea cu fiare...Sotul meu avea inca din facultate un stil predominant elegant (camasa, costum) dar dupa ce si-a gasit loc de munca stilul a devenit numai elegant..chiar si in concediu stilul e la fel de elegant (pantalon de costum si camasa cu maneca scurta). Si uite asa incet, incet dressingul nostru a fost invadat de camasi (cel putin 50 ), pantaloni si haine de costum...Si asa a inceput nenorocirea...Cateva ore de calcat non stop dupa care spatele imi era in pioneze...Si periodic ma trezeam cu un munte de haine care se cereau calcate...Si cu o groaza de fiare...de calcat.


Cand ne-am casatorit am primit ca dar de casa un fier de calcat Philips...La vremea aceea era tanar, isi facea bine treaba...Cu timpul a inceput sa scartaie, sa ii ia tot mai mult timp sa calce hainele, ba chiar sa lase urme de calcar pe haine...Asa am ajuns sa ne uram unul pe altul..Eu pentru ca imi consuma energia si timpul, el pentru ca la batranetea lui nu se poate bucura de putina liniste binemeritata dupa o viata de munca...Pana cand...Am inceput sa ma gandesc sa il inlocuiesc...Oricum nu mai da randament si deja e depasit de vremurile pe care le-a apucat...


Si asa a inceput cautarea pe Philips.ro.  Imi place ca atunci cand trebuie sa cumpar un produs nou sa citesc, sa ma documentez pentru a fi sigura ca in final fac cea mai buna alegere in ceea ce priveste raportul calitate pret. Cred ca si tu la fel nu?


Am fost uimita de statiile de calcat gasite aici. Pana acum nici nu stiam ca exista asa ceva!  Ce sunt statiile de calcat? Reprezinta un sistem integrat de calcat in care placa de calcat activa este combinata cu un fier de calcat puternic pentru a putea obtine rezultate profesioniste cand calcam acasa. Are un design specific de scripete cu masa plianta, fiind usor de instalat si depozitat. Tu le-ai vazut? Sunt uimitoare! 


GC9940_05-IMS-ro_ROAm aruncat un ochi curios si in categoria de fiare de calcat cu generator de abur fiare de calcat cu generator de abur . De aici m-am hotarat sa cumpar fierul de calcat GC6621 deoarece dispune de generator de abur SpeedCare care furnizeaza mai mult abur decat un fier de calcat rapid si ma ajuta sa calc mult mai rapid. Un atuu important zic eu, in conditiile in care, nu ne ajunge niciodata timpul sa facem tot ce dorim.M-au impresionat deasemenea si alte calitati: rezervorul detasabil care poate fi reumplut oricand, chiar si in timpul calcarii, talpa ceramica, rezistenta la zgarieturi, sistemul de detartrare cu memento pentru detartrare cu LED si avertizare sonora, jet de abur vertical care imi permite sa indrept cutele hainelor chiar si cand acestea sunt pe umeras.


GC6621_20-IMS-ro_RO


De asemenea deoarece spatele meu da semne de nemultumire inca de la momentul vederii maldarului “de calcat” m-am gandit sa imi comand in acelasi timp si o masa de calcat. 

Mi-am ales masa de calcat Easy8 cu sistemul ShoulderWing care are o forma unica si imi permite sa calc usor (mai ales camasile). Cu sistemul unic ShoulderWing, calcatul camasilor este mai usor ca niciodata. Aceste sistem inovator permite calcatul camasilor fara a necesita prea multe rearanjari  si ste retractabil (deci cand nu te ajuta, nu te nici incurca ;) si imi permite să economisesc timp şi efort . Exact ce imi doresc eu!

GC240_25-IMS-ro_RO
Deja zambesc gandindu-ma la nou meu fier de calcat de ultima generatie, care calca perfect, cu care pot economisi timp si energie si la masa de calcat care ii va crea spatelui meu o stare de buna dispozitie...Ma si vad calcand in timp ce ma uit la televizor la emisiunea preferata...Pentru ca Philips ne face viata mai usoara si mai frumoasa!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu