luni, 7 iulie 2014

MI-E DOR DE VACANTA LA TZARA!!!

Copilaria reprezinta pentru fiecare dintre noi taramul de poveste. Un taram de poveste din care iesim pe nesimtite, fara voia noastra si ne trezim adulti visand deseori la raiul copilariei. 

Cand ma gandesc la copilaria mea primul lucru care imi vine in minte sunt verile petrecute la tara, la bunicii mei. In prima zi de vacanta parintii ma faceau bagaj si ma trimiteau la tara. Pentru mine era fericirea suprema. Imi amintesc si acum cum ne rostogoleam de pe deal, prin iarba verde, avand deasupra doar cerul albastur si senin, cum ne scaldam in apele Somesului fara ca vreun adult incruntat sa ne supravegheze sau sa ne limiteze (bineinteles stiam sa ne purtam singuri de grija) pentru ca acestia erau pe camp facandu-si treaba, cum ne cataram in toti copacii doar din dorinta de a demonstra ca putem, cum cutreieram padurile in cautare de hribe fara vreo busola, traseu marcat sau vreun ghid turistic si culmea intotdeauna reuseam sa gasim drumul spre casa, mai ceva ca Hansel si Gretel. Cand imi amintesc de copilarie zambesc.

S-au schimbat vremurile, s-a schimbat totul..Copilul meu a crescut inca din prima clipa de viata la bloc, intre 4 pereti. Iar cand ieseam afara o faceam tot intre betoanele gri (pentru ca alternative mai verzi erau destul de putine). Asa ca a crescut intre betoane, intre prieteni virtuali si desene animate pe care cu greu reusesc sa le trec prin filtrul "educative sau non -educative" (majoritatea desenelor din ziua de azi sunt pline de monstri, cuvinte urate si exemple de "asa nu" fiindu-mi chiar si mi-e mie greu sa extrag ceva bun din ele).

Si uite asa comparand cele doua copilarii, compar doua lumi diferite. Si cand ma gandesc la ce pierde copilul meu suspin adanc si ma cuprinde melancolia. Mi-e dor de vacanta la tara!!!

Daca si tu suspini citind aceste randuri inseamna ca esti in asentimentul meu. Si parca si tu iti doresti sa ii arati copilului tau macar o bucatica din coltul de rai in care ai crescut tu! 

Din aceeasta idee, din aceasta dorinta, s-a nascut un concept nou, un loc unic. Despre ce este vorba?  Toata lumea vrea la tara!

Screen-Shot-2014-06-16-at-12.38.34


In universul "la Tzara" activitatile pentru parinti iti vor starni cu siguranta interesul. Ai de ales intre:

  • circuit biciclete 25 km

  • echitatie in manej sau prin padure

  • plimbari cu caiacul pe raul Arges

  • aruncatul cu privirea de la restaurant

  • inchiriat cort pentru relaxare dupa o masa copioasa

  • cumparat produse bio la plecare

  • organizat petreceri pentru copii si teambuildinguri cu colegii.


Copii isi pot petrece timpul aici avand parte de o varietate de activitati:

  • mangaiat si hranit animale

  • loc de joaca

  • calarit ponei

  • lectii echitatie

  • atelier desen/pictura

  • atelier olarit

  • alergat pe pajiste si jocuri cu mingea

  • circuit biciclete


Animalele vor fi atractia principala atat pentru tine, cat si pentru copilul tau. Aici te poti juca si rasfata alaturi de: struti, iepurasi, vitelusi, gaini, gaste, bibilici,  gaste, rate, ieduti, cai, ponei, magarus, catei, pauni, fazani, prepelite, porumbei. 

In acest loc unic, special, tu si copilul tau veti petrece momente pretioase, de neuitat, timp de calitate!!!

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu