luni, 21 iulie 2014

LAS-O ACOLO! CINE STIE CAND NE VA TREBUI! SAU POATE NU?

homepage-logo


Pe vremea lui “Ceasca”, cei care va mai amintiti de el, oamenii parca aveau mai multi bani, dar nu aveau ce sa faca cu ei. Greu gaseai sa cumperi ceea ce iti trebuia pentru casa, iar cand reuseai sa cumperi o mobila (chit ca mai erau cel putin cateva sute de oameni cu aceeasi mobila in casa) ziceai ca l-ai prins pe Dumnezeu de un picior si te pupai cu mobila respectiva macar cateva zeci de ani (ai mei inca o mai pupa);) Si uite asa, deoarece lucrurile dorite le gaseai atat de greu si de rar, generatiile de atunci au un adevarat cult al lucrurilor si mentalitatea “las-o acolo, ca nu se stie cand se poate sa ai nevoie de ea” (chiar daca e stricata). Am crescut intr-o casa in care era tot mai putin loc in casa din cauza lucrurilor cumparate si inghesuite intr-o cutie de chibrituri cu 2 camere. Daca ar fi fost doar lucruri utile nu era o problema, dar ai mei (si cati altii ca ei) cumparau cu disperare lucruri pe principiul “nu ne trebuie, dar mai stii cand ne-o trebui”...Cand eram copil mi se parea interesanta adunatura de lucruri fara sens ingramadite in camara, pe balcon si in toate dulapurile din casa deoarece nu te plictiseai niciodata...Gaseai mereu lucruri noi de care nu stiai ca sunt acolo...Cand am mai crescut aceste lucruri au inceput sa ma oboseasca...Si ma rugam in gandul meu sa nu ajung sa am aceeasi mentalitate cand voi fi la casa mea...


Cu timpul am ajuns la casa mea si incet incet lucrurile au inceput sa se adune...Odata cu mutarea la casa mea am facut cunostinta cu “Varu! Era solutia perfecta pentru mine...Dupa ce un lucru isi facea stagiul la noi in casa in momentul in care nu mai era util isi gasea rapid calea spre un alt loc unde sa fie folositor. Cum? Cu ajutor de la Varu! Puneam anunt, vindeam respectivul lucru, mai puneam niste banuti si ne cumparam alt lucru de care aveam nevoie la momentul respectiv. Bineinteles ca am prins drag repede de schimbare asa ca la noi in casa totul se schimba rapid...Mama era complet debusolata cand venea la noi in vizita: unde sunt covoarele celelalte? unde e mobila din camera copilului?unde e...? Le-am schimbat! La inceput dadea din cap dezaprobator...Daca era dupa ea mai aveam si acum in casa baxul de pampers cumparat pentru pitic pe la 1 an jumatate (p.s. piticul are 6 ani acum) si cu care am ramas deoarece el a decis brusc sa se lase de pampers...Deci cu putin ajutor am invins mentalitatea...


Problema era cand mergeam in vizita la mama si micul explorator gasea fel de fel de “chestii” de muzeu care datorita vechimii erau adevarate bombe cu ceas...Si desi le-am facut cunostinta si lor cu Varu se incapatanau sa tina cu dintii de tot ce au adunat intr-o viata de om...Pana cand au auzit la TV ca vara asta tocmai.ro iti plateste transportul...Nu a fost o decizie usoara, s-a intrunit de cateva ori congresul al IV lea dar pana la urma au hotarat sa vanda frigiderul si sa cumpere unul mai nou...Pe tocmai.ro bineinteles pentru ca aici au transportul gratuit si pot si verifica produsele/produsul la primirea lui. Intrand pe tocmai ai mei au gasit si un coltar la pret avantajos in categoria Mobila-Decor . 


18139743_1


Daca tot nu se plateste transport...Si uite asa am obtinut o prima victorie si sunt convinsa ca povestea va continua...Mai greu a fost inceputul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu