joi, 3 iulie 2014

E VARA AFARA SI MI-E SETE!

E vara afara si e soare
Muzica urla-n difuzoare
Fierbe mercuru-n termometre
E vara afara si mi-e sete.

Si ma gandesc numai la soare
La plaja, vacanta, nisip, mare...
Zilele-s mai lungi acum, stam pan' la 10
E vara afara si mi-e sete.

Si soarele-i mai arzator
Isi face loc pana si-n dormitor.
Oriunde-as merge, pe oriunde-as trece,
E vara afara si mi-e sete

Cu toata vara asta mi-e o sete
de-o apa buna, de-o apa rece
O apa care, in racoarea serii,
Sa te faca sa simti, esenta verii.

vittel_logo_vertical


Vittel e apa cea mai potrivita
Ca vara sa-ti fie mai fericita
N-ai inteles exact cum sta treaba?
Ia asculta aici, sa iti explice baba!

Stiu c-ai visat mult la Paris
Iar Disneyland e doar un vis
Cu Vittel traseu-i stabilit
Ca sa ajungi unde ti-ai dorit

pic

Castigi de doua ori cu Vittel
Si banii-i folosesti cu-un tel
Castigi o apa buna cand ti-e sete
Si o vacanta de poveste.

E vara afara, nu mi-e sete
Cu Vittel setea imi trece!

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu