marți, 1 iulie 2014

E TIMP DE....TOATE!!!!

 

logo-watchshop

A fost odata, va spun in soapte
A fost ca niciodata
Un copil cu ochi de noapte
Si lumea-i era a lui toata

Sufletu-i era senin
Gandul, pasare razleata
Inima-i ca si un crin
Bucuria lui: frumoasa!

Timpul ii era prieten
Alergau ei, amandoi,
Liberi, fara grija, sprinten,
Prin secunde si prin ploi.

Cumva, ceva s-a schimbat
Copilul a crescut treptat
Si timpul parca a-nceput
Sa-l supere neasteptat.

Il auzeai plangand mereu
N-am timp de aia, n-am timp de voi
N-am timp nici sa mai fiu eu
N-am timp nici chiar de Dumnezeu.

Si il urasc pe acest Timp!
Trece prea repede acum
Nici n-a-nceput ca s-a sfarsit
Imi pune piedici pe-al meu drum!

Secundele nici nu le simt
Iar orele parc-ar zbura
Zilele parca ma mint
Si parca trece viata mea

Sunt intr-o nebuna goana
Nu mai am timp de nimic
Iar el, timpul, parca toarna
In clepsidra-a lui nisip

Si-ntr-o zi s- au intalnit
El, copilul de-altadat,
Si timpul rece, trist, vesnic grabit,
Si din priviri s-au cautat!

A-nteles dintr-o privire
Ca timpu-i prieten sau dusman
Ca totul e doar potrivire
Ca sufletu-i  pisc sau ocean

Nu timpul ne masoara destramarea
Noi inclinam a lui balanta
Sa cantareasca nesfarsit cat marea
Sau sa traim fara speranta

Ceasul timpul nostru-l stie
Si viata ne-o asterne pe hartie
Iti trebuie doar un ceas marca Fossil
Si timpul nu va mai trece tiptil.

Sau poate ai nevoie de- un Polar
C-al timpului ritm sa-l auzi clar.


Si-a zilei cea mai frumoasa ora
E cea care te-mbie in hora
In hora vietii ametitoare
Ca sa respiri si aer, dar si soare

Orele-s mai frumoase acum
Cand merg agale pe-al meu drum
Cand timpul nu-l mai socotesc
Si timp pentru orice acum gasesc

E timp pentru iubire, pentru ras
E timp pentru putina joaca si ascuns
E timp de cer albastru si de soare
E timp de rasete, de munte si de mare

E timp sa ne iubim si sa traim
E timp ca viata sa o pretuim
E timp sa ascultam stropii de ploie
E timp sa ardem in a soarelui vapaie

E timp de tine si de noi
E timp de stele si de ploi
E timp de vara si de astre
E timp de zile si de soapte

E timp de toate!

ceas-polar-multisport-rc3-gps-blue-90050618-168903

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu