miercuri, 16 iulie 2014

DIRECT IN VACANTA CU ELEFANT.RO

De cand astept vacanta asta!!! Cam de cand s-a sfarsit vacanta trecuta! ;) Si eu si piticul meu am numarat la unison zilele ramase pana cand plecam in sfarsit in vacanta...Iar acum AMR 7 zile... Asa cum facem de obicei am deschis geamantanele si am inceput sa aruncam cele trebuincioase in ele...Asa ne asiguram ca nu uitam nimic acasa (ma rog, nu uitam multe acasa)...Dar parca ne lipseste ceva ca totul sa fie perfect...Niste cumparaturi, niste produse noi...Nu prea avem timp si nici chef sa colindam magazinele. Ce-ar fi sa cautam online un magazin de unde sa achizionam totul...Cam greu...Ne trebuie multe si sa fie toate in acelasi loc...Dar stai...Am gasit un magazin online, elefant.ro, care este un mall pentru intreaga familie. La inceput nu mi-a venit sa cred ca exista asa ceva...Bucuria a fost mare, asa ca am inceput sa cotrobai cu nerabdare in nenumaratele categorii ale site-ului: carti, e-books, jucarii, bebe & copii, imbracaminte, incaltaminte, accesorii, parfumuri & cosmetice...In aceste categorii gasesti o selectie de peste 130.000 de produse...Wow, nu?

elefant1-150x150

Bun deci cam tot ce imi trebuie...In timp ce cotrobaiam prin sertarele virtuale ale site-ului imi apare un patratel dragut care ma anunta zambitor ca pot primi un voucher de 90 de lei foarte simplu...Ma abonez la newsletter si primesc voucherul de bun venit in valoare de 90 lei, cadouri si reduceri exclusiviste, unde mai pui ca sunt mereu la curent cu noutatile, ofertele speciale de pe site etc... Bun, deja zambesc...

Tu nu zambesti cand primesti ceva gratis?

Si acum sa incepem cautarea...Daca vreau sa am liniste in vacanta trebuie sa ii ocup timpul celui mic...Asa vom fi fericiti amandoi: el cu jucariile lui, eu cu linistea mult asteptata...O multime de produse atractive pentru cei mici la preturi incredibile...Am ales niste jucarii de exterior pentru cel mic pentru ca in vacanta ne vom stradui sa facem fata soarelui, nisipului si aerului curat: un set de rachete cu Cars (asa impusc doi iepuri dintr-o lovitura ;) il tin ocupati si pe strumful mare si pe cel mic iar eu pot avea cateva momente in care chiar sa reusesc sa imi aud gandurile),  o casca de protectie Spiderman (chiar utila avand in vedere faptul ca fiului meu ii curge adrenalina prin vene, nu sange, la care am prins o reducere de 7 % si o galetusa de nisip mai interesanta (interesant e un cuvant cheie  in contextul generatiilor de copii de acum care s-au nascut cu laptopul in brate si mouse-ul in mana si pentru care doar ceva cu adevarat interesant are sanse de succes).

set-rachete-plaja---cars_1_produscasca-protectie-spider-man_1_produs

Urmatorul pas:  sa aleg ceva pentru sotul meu (nu de alta dar sa nu ii creasca prea mult tensiunea cand ii va fi aratata nota de plata) . I-am ales o camasa cu maneci scurte si o pereche de pantaloni scurti din bumbac:

camasa-cu-maneci-scurte_28_3pantaloni-scurti_25_1

Iar pentru mine (nu stiu cum se face si chiar nu inteleg cum ajung mereu sa nu am nimic de imbracat desi dulapurile sunt burdusite de haine, iar cand deschid usile stau sa se reverse toate in capul meu- dar asta e alta poveste) am ales o rochita de marinar ;) si trei tricouri (cand vine vorba de tricouri nu ma pot opri la unul).

rochie-model-261126-9_33_1tricou-illusion_20_1tricou-lovin-red_20_1tricou-shut-up_28_1

Iar cand eram pe punctul de finaliza comanda am mai adaugat in cos un parfum la care am primit gratuit un set de 3 carti (doar in vacanta am timp sa citesc;) . Am finalizat comanda cu un zambet pe fata deoarece costul de transport este unic (indiferent daca alegi livrarea prin curier sau posta si indiferent de localitate) de 6.9 lei si deoarece ai optiunea de a deschide coletul si a verifica produsele inainte de a le plati.

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu