marți, 29 iulie 2014

DAU REGATUL MEU SI-UN CAL, PE-UN TELEVIZOR ...PHILIPS!!!

Cand ne-am casatorit am luat-o de la lingura si furculita! Adica nu aveam nimic decat tineretea si fericirea de a fi impreuna...Asa ca tot ce am cumparat am cumparat ulterior casatoriei noastre cu efort din partea noastra pentru a simti, poate, valoarea banului muncit. Printre primele achizitii de casa noua s-a numarat un televizor Philips. Era moda cumpararii electrocasnicelor second hand asa ca ne-am incadrat si noi si am cumparat acest televizor de la un magazin de electrocasnice care isi aducea produsele din afara. Televizorul nostru avea ceva vechime, dar cum pretul era acceptabil si era si de marca. Philips, l-am cumparat in speranta ca ne va tine pana cand ne vom mai redresa financiar si vom pune banuti deoparte pentru un televizor de generatie mai noua...Si uite asa au trecut mai bine de 10 ani in care televizorul nostru ne-a servit scopurilor tot atat de bine pe cat o face orice televizor modern. Insa in urma cu cateva luni s-a intamplat tragedia! Sfarsitul era inevitabil, asa ca, tristi in urma pierderii suferite am inceput sa cautam un inlocuitor...Si uite asa am ajuns in punctul: dau regatul meu si-un cal, pe-un televizor...Philips! De ce Philips? In memoriam!

Si am gasit site-ul perfect pentru a incepe cautarea: Dwyn.ro Iar acum vine partea grea...Cu atatea posibilitati de a alege cum sa ma hotarasc: sa fie televizor led, televizor 3d, televizor smart, televizor Samsung, televizor LG, televizor Sony, televizor Philips? Grea alegere! Bine ca am sot! Si inca unul care se pricepe la tehnologie! Si inca foarte bine! Si care nu a avut dureri de cap in viata lui! Asa ca prinde pasa frate! Mingea e in terenul tau! N-ai decat sa studiezi, sa te documentezi! Pe mine ma intereseaza doar scorul final ;) 

Ce am ales va intrebati? Am scris bine am ales, la plural, doar nu va inchipuiti ca alege singur. Pana la urma trebuie sa imi plca si mie designul, marimea si mai ales culoarea (am un fix cu asortatul usilor, geamurilor etc cu electrocasnicele... :) 

Asa ca dupa dupa ce am analizat televizoare fara numar, am ales unul care sa il reprezinte cu cinste pe ostasul nostru cazut la datorie. Modelul de televizor de pe Dwyn.ro pe care vreau sa-l achizitionez este unul care se potriveste familiei noastre. Este vorba de un televizor LED .

led_tv_philips_32phh4309_88__32____hd_ready__1366x768___contrast_100_000_1__350_cd_m2__format_16_9_


L-am ales pentru calitatile lui tehnice: LED TV PHILIPS 32PHH4309/88, 32", HD Ready (1366x768), contrast 100.000:1, 350 cd/m2, format 16:9, 1 x HDMI, USB Player (MPEG4, JPEG, MP3), Digital Crystal Clear, PMR 100Hz, TV-tuner DVB-C/T (MPEG-4), Black, pentru ca are un raport pret/calitate foarte bun si pentru ca ne place. A, si pentru ca pot adauga ani de post garantie (pe langa cei 2 pe care ii primesc din oficiu).


Tu ce ai alege?


Articol scris în campania “QuickMobile”  din cadrul competiţiei Vara Bloggerilor/BlogAwards


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu