duminică, 27 iulie 2014

COPILARIA ATUNCI SI...ACUM!!!

Campania-GiftsBoutique


Copilul râde:
"Înţelepciunea şi iubirea mea e jocul".
Tânărul cântă:
"Jocul şi înţelepciunea mea e iubirea".
Bătrânul tace:
"Iubirea şi jocul meu e înţelepciunea". (Lucian Blaga)

Candva, undeva, am fost si noi copii...Copii frumosi, naivi, purtand de grija doar zilei prezente si jocului nesfarsit...Mai tii minte ce frumos era atunci? Nu ti-e dor de copilarie? Mie cu siguranta da!

Timpul ne-a masurat in clepsidra sa devenirea ca adulti...Am mai pastrat doar bucati din copilul de altadata...

Surad...Amintiri din copilarie...Nu din copilaria lui Creanga, ci din cea proprie...Caci fiecare copilarie e unica si frumoasa in felul ei...Imi amintesc ca  aveam jucarii putine...Un bebelus intr-un cosulet de plastic...Il aveam de pe la 1 an jumatate asa ca jumatate de cap ii era ros (imi folosise si drept jucarie de dentitie) dar tot mi se parea frumos si il ingrijeam ca si cum as fi fost mama lui...Pe la 5 ani am primit (si asta doar gratie nasei mele care lucra la fabrica de papusi) o papusa adevarata...Era atat de frumoasa in ochii mei incat imi era si frica sa ma joc cu ea...O pieptanam, o imbracam, ii spuneam povesti...A si mai aveam si un album cu timbre cu care ma jucam ore in sir rearanjandu-le si facand schimb cu alti copii atunci cand aveam dubluri...Cam asta a fost copilaria mea! Copilaria de atunci!

Timpul a trecut si acum am devenit mama! Si desi nu mai sunt la vremea copilariei acum asist la copilaria copilului meu...Copilaria de acum!

Care este diferenta dintre copilaria de atunci si copilaria de acum?...Cred ca e una atat de mare ca de la cer la pamant!

Copilaria de acum este una mult mai frumoasa, mai bogata, mai interesanta...Dar mai grea pentru noi ca parinti pentru ca suntem bombardati de jucarii si suntem pusi in dificultate atunci cand trebuie sa alegem cadouri pentru copiii nostri. 

Intotdeauna cand ii iau un cadou copilului meu ma gandesc ore in sir ce sa aleg. Pe GiftsBoutique am gasit o multe cadouri pentru copii. Insa mi- e foarte greu sa aleg. 

In primul rand mi-a atras atentia un costum Superman. Stiu sigur ca dau lovitura cu el pentru ca baiatului meu ii place sa fie erou.

GB0142-costum-superman-300x300


Sau as putea sa ii cumpar un Puzzle cu pirati Pirate Island:


GB0134-puzzle-pirates-island-1-300x300


Sau poate un  zmeu ca tot e vara si ne place sa iesim cat mai mult:


58879-zmeu-pentru-copii-300x300


Sau poate le cumpar pe toate (ocazii de a face cadouri celor mici se gasesc mereu) deoarece livrarea este GRATUITA daca valoarea produselor comandate depaseste suma de 150 lei. Este usor sa comand si sa platesc (prin ordin de plata, online prin card bancar sau rambus la sosirea coletului).


Intra si tu pe Gifts Boutique ca sa te convingi.


Copilaria e frumoasa! Si ATUNCI...si ACUM!


Articol scris în campania “GiftsBoutique”  din cadrul competiţiei Vara Bloggerilor/BlogAwards .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu