luni, 28 iulie 2014

Beautywater® Q10 - FRUMUSETEA VINE DIN INTERIOR!

De curand am inceput o frumoasa colaborare cu Beautywater® Q10.  Inca de la primul contact  m-a surprins in mod placut seriozitatea si profesionalismul dovedit. In doar cateva zile, coletul trimis pentru testare a ajuns la mine. Sunt nerabdatoare sa incerc acest produs si sa impartasesc cu voi parerea mea despre el. Este o premiera pentru mine- sincer inainte nici nu stiam ca exista un atfel de produs in Romania si sunt foarte fericita ca am ocazia sa il incerc. 


IMG_0087IMG_0086


Despre ce este vorba? Am sa va explic indata! Mereu auzim ca frumusetea vine din interior...Probabil pentru ca...asa si este! Frumusetea interioara se reflecta la exterior!


Beautywater® Q10 este prima bautura pentru frumusete din Romania! 


Este o bautura wellness care iti asigura  necesarul zilnic de coenzima Q10 si ti-l suplimenteaza pe cel de vitamina E cu 6 mg (50% din doza zilnic recomandata).

Beautywater® Q10 ne promite: 

  • cresterea nivelului de absorbtie si actiune asupra ridurilor

  • incetinirea procesului de imbatranire, in general.


IMG_0090

Asa ca am sa revin in curand cu impresii despre efectele acestei ape miraculoase! Sa inceapa testarea!


P.S. Daca nu aveti rabdare si vreti sa aflati mai multe sau sa incercati si voi odata cu mine acest produs trebuie doar sa intrati pe site-ul beautywater®Q10 sau pe pagina de facebook beautywater®Q10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu