sâmbătă, 28 iunie 2014

UN SPIRIT LIBER E UN SPIRIT FERICIT! INDRAZNESTE!

Am aflat despre FREE SPIRIT intamplator ati putea crede...Dar pe drumul pe care l-am parcurs pana acum am invatat ca nimic in viata nu este intamplator! 

1381901_756495661032489_1087033770_n

Cine sunt ei?

O echipa care stie  ca fiecare vacanta este o experienta de viata pe care iti doresti sa o traiesti frumos. O echipa care este gata in orice moment sa iti transforme visele de vacanta in realitate. 

Care este filosofia lor?

  • Fascinatia… lumii

  • Revelatia… vacantei

  • Experienta… de calator

  • Echipa… unita de profesionisti



  • Spiritul… curios

  • Profesionalismul… la orice nivel

  • Imaginatia… elemetul cheie al succesului

  • Relatia… speciala cu turistii

  • Iubirea… locurilor, oamenilor si a tot ce ne inconjoara

  • Tineretea… vesnica


Aici gasesti tot ce doresti....De la citybreak-uri pana last minute-uri...De la bune intentii pana la sfaturi pentru last minute!Totul cu un simplu click!

Mie mi-au atras atentia city break-urile  deoarece aici am gasit mini vacante incredibile la preturi....irezistibile (uite ca mi-a iesit si poezie, fara sa imi propun ;) ) 

Te poti bucura de un city break la VENETIA sau la MILANO la uimitorul pret de 195 de euro (3 nopti cazare cu mic dejun, transport cu avionul zbor direct Wizz Air, taxe de aeroport).

Un spirit liber e un spirit fericit! E un spirit care nu are limite, decat poate pe cele pe care si le propune singur! Indrazneste!!!

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu