joi, 26 iunie 2014

SLABA IN 14 ZILE?!

Am avut o perioada in viata cand kilogramele nu m-au interesat! Sa nu ma intelegeti gresit! Nu ma interesau pentru ca nu existau cele in plus, ci doar cele normale... O data cu trecerea timpului si cu modificarea statutului meu (am devenit mamica) cateva kilograme si-au facut aparitia pe nepusa masa, s-au lipit in anumite locuri (nedorite bineinteles) si au ramas acolo.

Si asa a inceput stresul! De ce stres? Pentru ca am inceput sa fiu tot mai constienta de aceste kilograme si sa fac tot mai des comparatii intre ce a fost si ce este, intre ce este si ce ar trebui sa fie (sau cel putin ce as dori sa fie). 

De ce conteaza atat de mult imaginea? Pentru ca impactul vizual este cel care are cea mai puternica influenta asupra psihicului uman.

Iar presiunea mass media nu face altceva decat sa sporeasca aceasta presiune de a fi ...slaba...Su uite asa ajungi sa ai "febra podiumurilor de moda" si sa treci prin diferite stari in care incerci totul pentru a atinge "acel ideal de frumusete" si momente de tristete, in care stii ca acel ideal nu exista si ca duci o lupta cu morile de vant, pierduta inca dinainte de a incepe.

Cred ca fiecare dintre noi am trecut prin diferite etape ale confruntarii cu aceastaproblema:

1. Etapa negarii- nu stiu ce are cantarul asta! sigur nu merge bine!

cum sa te cantaresti corect


2. Etapa promisiunii amanate - de maine, la dieta, jur!


de maine la dieta jur


3. Etapa pasilor marunti - macar sa nu mananc dupa ora 18!

randunele pinguini

 

4. Etapa resemnarii- asta e! doar nu sunt singura! 

alearga dupa visele tale


Eu sunt in etapa in care combin dieta, cu putin sport si nu niste pastile achizitionate recent de pe SENSILAB . Am cazut in capcana promisiunii "slaba in 14 zile". Am sa revin cu un mic jurnal de dieta pentru a va tine la curent cu eventualele "succesuri" ale demersului meu. 


IMG_8855


Tu in ce etapa esti? 

 

 

Un comentariu:

  1. Etapa promisiunii amanate – de maine, la dieta, jur!in aceasta etapa ma aflu de ceva timp insa am promis ca de luni ma pun serios pe treaba

    RăspundețiȘtergere