vineri, 27 iunie 2014

MICUL MEU PARIS

Am inchis pentru o secunda ochii...Am nevoie de un respiro, un moment in care sa imi aud gandurile impletindu-se cu bataile inimii...Am nevoie de un moment al meu...Un moment in care gandurile sa scape din colivia in care le tin incatusate de obicei, un moment in care realitatea din afara sa nu conteze, ci doar ceea din interior...

Intodeauna am iubit...Am iubit zambetele celor din jur, am iubit verdele firului crud de iarba, am iubit bataia stropilor de ploaie in fereastra..Am iubit inocenta, indrazneala, seninatatea...Cumva, candva, pe nesimtite, si-a facut loc printre iubirile mele Parisul...Cand mi-a intrat in suflet nu as putea spune sigur...Poate cand am facut cunostinta cu el pentru prima data (virtual doar decocamdata), poate cand am simtit fiorii iubirii pentru prima data, poate cand...Si uite asa, cu fiecare masurare in clepsidra a timpului, Parisul a devenit pentru mine un vis...Micul Meu Paris...locul meu de ratacire, de evadare din realitate, locul la care pot visa cu ochii deschisi, idealul care ma face sa merg mai departe stiind ca fiecare pas ma va duce mai aproape de el....Cum poti iubi ceva ce nici macar nu cunosti? Simplu! Pentru ca iubirea nu are nevoie de cunoastere, ci de sentimente...Pentru ca imaginatia nu are limite, doar aripi...Pentru ca sufletul nu are colivie, doar zbor....

Ati ghicit? Nu e greu! Locul pe care mi-am dorit mereu sa il vizitez este PARISUL

23581-city-break-paris-111

 

Cautarea modului perfect de a ajunge unde mi-am dorit intotdeauna a inceput aici. Intamplator, sau poate nu, am gasit acest site, care face ca visele sa devina mai usor realitate.

siglatop

E un site unde gasesti bilete de avion spre orice destinatie visezi tu - cu un simplu click poti ajunge in LONDRADUBAITORONTO sau oriunde iti doresti. 

 

E un site pe care navighezi usor, unde gasesti bilete de avionoferte promotionalebilete de avion mai ieftine de 150 eurohoteluri (rezerva biletul de avion si hotel si beneficiezi de REDUCERI de pana la 15 %) si chiar pachete turistice. Tot ce vrei intr-un singur loc.

imaginedreapta

Care e visul tau? Acum e usor sa il atingi! 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu